ervaringen hipseat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rosao, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Heeft iemand deze in gebruik? Ben erg benieuwd of het wat is. Thijmen wil onwijs veel getild worden, maar wordt wel een beetje zwaar. Dit lijkt een uitkomst...

Groet ROsa

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hmm, het gebrek aan reacties doet me afvragen of het wel zo'n handig product is :) Echt niemand die er eentje gebruikt?

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Geen ervaring maar heb er ook wel naar zitten kijken/twijfelen lijkt me opzich wel handig, vraag me alleen af of Jamila er op blijft zitten die is namelijk nogal hyper ;)

Ik lees met je mee en hoop op wat reacties van mama's/papa's die hem in gebruik hebben

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja hier nog 1, die wel even mee wilt lezen.

Sasha begint nu een aardig gewicht te krijgen en duik vaak even snel een winkel in, dan heb ik dr niet in de buggy, maar de draagdoek is ook zo omslachtig dan.

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi

wij hebben zo'n ding op het kdv

ik vind het een onhandig ding, of je moet het heel de dag omhouden.

maar anders moet je het Elke x als het kindje opgetild wilt worden, eerst dat ding om gaan doen, erg onhandig dus

en het klopt dat het kindje wel rust op de hipseat, maar het betekend niet dat het voor jezelf gewichtloos tillen is.

Maar ik zou er ook niet zomaar mee in de stad rondlopen, lijkt me erg zwaar.

groetjesss

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Als ik dat zo zou zien zou ik eerder voor een ringsling gaan, dat is opgevouwen heel makkelijk mee te nemen in de tas en verdeeld het gewicht beter...

Deel Deze Pagina