Heeft iemand toevallig ervaring met de combi-wagen 2-njoy mouse? Het lijkt me een praktische wagen, maar vraag me af hoe de kwaliteit is. Ik heb hem ook alleen nog maar op webshops gevonden en nog niet in winkels, iemand enig idee bij welke winkels hij ook verkrijgbaar is (om hem in het echt te bekijken)?
Ik werk in een baby winkel, maar van deze heb ik nog nooit gehoord. Ik persoonlijk vind hem wel iets weg hebben van de Teutonia. Zoals ik het kan zien ziet ie er goed en degelijk uit. De Maxi cosi kan er op is ook wel een plus. Het zitje kan beide kanten op. Luchtbanden. Wat ik alleen niet kon vinden was de garantie en hoe groot ie is met invouwen. Het invouw mechanisme lijkt op die van Teutonia, du dan denk ik dat ie niet groot is met inklappen.
Zie net dat je er een jaar garantie op krijgt. Maar het gevaar vind ik altijd waar moet je naar toe met je garantie? Je kunt niet zomaar even naar een winkel gaan, want volgens mij verkopen ze ze alleen via internet. Du een andere winkel kan niet aan onderdelen komen
Bedankt voor je snelle reactie! We wonen in het buitenland en ben dus idd op zoek naar een wagen waar de maxicosi ook op kan voor op het vliegveld etc., voor zover ik weet kan dit verder alleen met de bugaboo (van de combiwagens igg, willen nl ook graag een reiswieg) en die valt niet binnen ons budget. Komt het vaak voor dat mensen terug komen met een wagen omdat er iets mis mee is?
Op zo goed als elke wagen kan een Maxi cosi. Je koopt er dan vaak losse adapters bij om de autostoel erop te bevestigen. De een heeft geluk en de ander heeft vaker pech met een wagen. Vaak is het ook gewoon een questie van onderhoud aan de wagen. Frame afspoelen na een dag aan het strand, 1 a 2 keer in de week alle bewegende delen insprayen met silicone spray dan blijft alle soepeltjes lopen zijn enkele voorbeelden. Maar hij ziet er wel leuk uit de wagen.