Ervaringen hollandsnieuwe

Discussie in 'De lounge' gestart door Tienn, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mega

Mega Lid

13 jun 2014
    80
    0
    6
    Ik ben sinds 2013 lid altijd tevreden geweest al die tijd hetzelfde abbo gehad en nu opeens heb ik te weinig bundel terwijl ik al jaren iets van €40 maandelijks opbouw van vorige maanden. Laatste 2 maand moet ik opeens bijbetalen terwijl ik niets anders doe. 6 van mijn familie hebben precies herzelfde probleem, hier meer mensen?

Gemaild met hollandsnieuwe het ligt aan mijn internet gedrag terwijl ik bijna overal op wifi zit. Belachelijk en ben echt ontevreden op dit moment.

2. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    Hier ook een abo van HN. Bevalt me prima mag straks verlengen en blijf bij hun. Jammere vind ik wel dat de nieuwste modellen niet direct beschikbaar zijn. Maar denk dat ze daarom ook wel inspelen op de prijs. Ik heb nog geen storing van ze meegemaakt en zit nu 4 jaar bij hun.

3. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Hier ook sim-only abonnemetne van HN, bevalt prima, net weer voor 2 jaar verlengd. Maar 't schijnt wel per deel van het land te verschillen, er zijn blijkbaar gebieden waar de dekking niet zo goed is, maar ik heb daar nog nooit iets van gemerkt.

4. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Zit er al 3 jaar, gaat allemaal prima. Goed bereik ook.

Deel Deze Pagina