Ik ben sinds 2013 lid altijd tevreden geweest al die tijd hetzelfde abbo gehad en nu opeens heb ik te weinig bundel terwijl ik al jaren iets van 40 maandelijks opbouw van vorige maanden. Laatste 2 maand moet ik opeens bijbetalen terwijl ik niets anders doe. 6 van mijn familie hebben precies herzelfde probleem, hier meer mensen? Gemaild met hollandsnieuwe het ligt aan mijn internet gedrag terwijl ik bijna overal op wifi zit. Belachelijk en ben echt ontevreden op dit moment.
Hier ook een abo van HN. Bevalt me prima mag straks verlengen en blijf bij hun. Jammere vind ik wel dat de nieuwste modellen niet direct beschikbaar zijn. Maar denk dat ze daarom ook wel inspelen op de prijs. Ik heb nog geen storing van ze meegemaakt en zit nu 4 jaar bij hun.
Hier ook sim-only abonnemetne van HN, bevalt prima, net weer voor 2 jaar verlengd. Maar 't schijnt wel per deel van het land te verschillen, er zijn blijkbaar gebieden waar de dekking niet zo goed is, maar ik heb daar nog nooit iets van gemerkt.