Hallo allemaal, Ik ben inmiddels een jaar bezig. Vandaag bij de ha geweest voor uitslag van sperma onderzoek. Dat is allemaal goed. De ha wil wel doorverwijzen maar hij raad aan nog een paar maanden te wachten. Daar hebben wij mee ingestemd. Ik ken ook een homeopaat. Hij wil ons ook proberen te helpen. Ik heb hier mee ingestemd en heb voor 6 nov een afspraak bij hem. Wie heeft hier ervaringen mee? Ik ben daar benieuwd naar. Groetjes Ilse
het is eerst een kennismakings gesprek. Ik weet verder ook nog niet precies wat hij wil of kan doen. Daarom ben ik ook benieuwd naar ervaringen van anderen.
Een eerste consult duurt meestal een uur. Ze vragen alles, echt alles. Bij homeopathie kijken ze veel verder, dus als je last van je voet hebt kijken ze niet alleen naar je voet. Maar ga je alleen of neem je je vriend/man ook mee ? Kindje krijgen doe je immers met zijn 2'en.
Mijn vriend gaat inderdaad ook mee. Gelukkig steunt hij me in alles wat ik voorstel. Het is echt een schatje
hallo allemaal, Ik ben van de week bij de homeopaat geweest. Hij zegt wel wat te kunnen doen. Hij heeft kinesiologie toegepst op mij. Dan kan hij doormiddel van mijn magnetisch veld zien waar zwakke punten zitten bij mij. Hij kwam uit op de schiltklier en ovaria. Ik heb hier tablettten voor gekregen en moet over drie weken terug komen. Ik ben benieuwd of dit gaat helpen. Ik weet nog niet wat ik er allemaal van moet geloven maar had wel een goed gevoel bij hem. Ik hou jullie op de hoogte groetjes Ilse
Ben al een poosje bezig met acupunctuur. Eigenlijk voor mijn migraine maar hij helpt mij ook een handje om mijn cyclus op orde te krijgen. Dit doet hij dmv de acupunctuur maar ook met voedingssupplementen. Ook ben ik sinds kort begonnen met voetreflex omdat ik op het forum positieve berichten hierover had gelezen! Ik voel me er in ieder geval heel prettig bij en baat het niet dan schaadt het niet! Suc6
Homeopathie wordt steeds meer vergoed. Maar dan moeten het wel erkende artsen zijn. Ik ga ook maar eens beginnen met voetreflex Liefs, mussie
de vergoeding van homeopathie verschilt per verzekering. Ook de eisen die hieraan zijn gesteld. Mijn homeopaat is geen arts, maar wel aangesloten bij een homeopathie vereniging. Dus je moet je eigen verzekering raadplegen. Maar ik wil het in ieder geval proberen ookal wordt het niet vergoed.