Misschien een stomme vraag Maar ben wel benieuwd naar verhalen van vrouwen die zwanger zijn. Heb je die maand dat je zwanger raakte misschien net wat meer afleiding gehad? Of hebben jullie die maand iets anders dan altijd gedaan? Ik hoop reacties te krijgen Liefs Jinky
Het gekke was dat ik van de eerste zwanger ben geraakt in een maand waarin we weinig geklust hebben en waarvan ik dacht dat het een verloren maand was. Bij de tweede was het vrij snel raak, maar ik had daarbij sterk het gevoel dat het raak was.
Ik dacht juist de maand waarin ik zwanger was dat het niet gelukt zou zijn. Minder 'geklust' in de vruchtbare periode, zelfs maar 1 keer! Maar toen ik tegen mijn NOD kwam, had ik sterk het gevoel dat het tóch raak was...en dat was het!
Wij hadden ook niet echt veel geklust en ik dacht ook dat het een volgende ronde zou worden. Niet dus.....
Wij hebben er gewoon op los geklust, zonder op vruchtbare momenten te letten en voila...... Het klinkt weer zo cliche, maar het is echt waar! Groetjes, Anakin.
Conclusie:Meiden, gooi die ovutesten, grafieken, thermometers en kalenders en niet te vergeten de bijbehorende stress overboord!
Meiden, Dit klinkt mij heel positief in de oren. Vorige maand hebben we veel geklust, de hele maand om de dag! En na 4 dagen overtijd gewoon ongi. Nu deze maand hebben we er niet zoveel tijd meer aan besteed. Zelfs maar 1 keer in de goede periode. Op 1 of andere vreemde manier heb ik nu wel een 'goed' gevoel (en 3 positieve pendels en een 'voorspelling van een paragnost')... morgen gooi ik er alvast een test tegenaan. Ik hoop dat er snel 2 duidelijke strepen te zien zijn maar jullie verhalen hebben me wel een beetje moed gegeven! Liefs Elma
In de maand dat ik zwanger werd hebben we juist vrij weinig geklust. Ik was er eigenlijk al van overtuigd dat ik niet zwanger was omdat de laatste keer klussen iets van 3 dagen voor de eisprong was en ook nog eens in ons zwembadje Niet alleen was het toch raak, maar nog dubbelop ook! (2-eiige tweeling) Dus ik ben er ook van overtuigd dat het echt fabeltjes zijn met het omhoog houden van je benen en al die andere trucjes die ze allemaal noemen. Het blijft gewoon een kwestie van geluk hebben!
dus eigenlijk raden jullie ons aan om gewoon niet al TE veel bezig te zijn met alles erom heen? en elke dag is dus niet nodig? x nina?
Het kan toeval zijn maar in de maand dat ik zwanger geraakte hebben mijn man maar 3 keer in de hele maand geklust(wegens omstandigheden,...) Ik had andere dingen aan mijn hoofd en was bijna niet bezig met zwanger worden als je er niet te veel mee bezig bent is ook de teleurstelling niet zo groot als het dan toch niet raak is,dus zoek afleiding
We hebben die maand wel gericht geklust, maar had het die keer niet erg gevonden als het niet raak zou zijn. We gingen nl daags na mijn NOD op vakantie en dan had ik lekker wijntjes kunnen drinken etc. Was er die maand dus ook eigenlijk heel relaxt bij. Hoop dat je snel zwanger bent. En inderdaad, ik hoor vaak dat wanneer stellen t ff loslaten het raak is. Hoe moeilijk het ook is!
Ik denk persoonlijk dat het dus gewoon helemaal niets uitmaakt of je er veel mee bezig bent of niet. (ik geloof iig niet in dat fabeltje dat het langer duurt als je er veel mee bezig bent) Het blijft een lucky shot!