Oorsuis, pijn, etc...

Discussie in 'De lounge' gestart door lovemy2kids, 23 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Vanochtend werd ik wakker en toen leek mijn oor dicht te klappen. Het was mijn rechteroor, hoorde ook minder erdoor en soort suis hoor ik erin..
    ik dacht in eerste instantie aan oorsmeer ofzo waardoor er een verstopping ofzo zit..
    Ben beetje verkouden, maar niet echt hevig ofzo... dochterlief wel overigens..
    als ik buiten ben dan is de suis vrijwel weg, maar binnen heb ik meer last van..
    Ik heb gedruppeld om oorsmeer te verzachten kijkend of er iets vast zit..
    maar is niet echt..
    het is meer het gevoel van een oor dat is dicht geklapt, net als bij hoogteverschillen maar dat niet terug gaat.. wel buiten, maar binnen niet zeg maar..
    misschien raar verhaal maar zoek herkenbaarheid! Ben meteen bang dat ik hier blijvend last van blijf houden namelijk...

2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.717
    113
    Vrouw
    Heb ik ook weleens gehad na een verkoudheid. Dokter noemde het toen een 'glue ear'. Moest toen neusspray gebruiken gewoon van de drogist met xylometazoline een paar dagen. Na een paar dagen was het weg.

3. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Dan ga ik dat ook maar even proberen.. misschien helpt het! Bedankt voor de tip!

Mim89 vindt dit leuk.
  4. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.439
    4.367
    113
    Ik heb het ook wel eens gehad, ik was niet bijzonder verkouden geweest maar mijn buis van Eustachius zat verstopt. Het is uiteindelijk weer over gegaan.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Inderdaad starten met neusspray, xylo.

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    komt van binnenuit. Zou idd neusspray proberen.

7. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Zou ook best een oor ontsteking kunnen zijn! Ik heb zelf helaas momenteel een chronische gehoorgang ontsteking, Ze zijn aan het uitzoeken wat de oorzaak is ze denken een contact allergie of vorm van eczeem. Bij mij klapt het ook steeds dicht en heb daarbij ook suizen. Ik hoop dat je er snel vanaf bent! Misschien ook proberen te stomen en anders toch volgende week even aan de bel trekken als je last blijft hebben, Heb je verder geen jeuk in je oor?

Deel Deze Pagina