Hallo allemaal Altijd gedacht dat ik dit gevoel had door al het slaaptekort..maar de 'symptomen' duiden toch wel op nusering agitiation. Maarja wat moet je ermee? Wie heeft ervaring? Tips?
Hoe oud is je kindje? Hier bij de oudste gehad na de geboorte van de 2e(ze was toen net 2),maar toch ben ik haar blijven voeden.na ongeveer een kleine maand ging het weer beter en heeft ze nog 3 maanden gedronken.toen is ze uit zichzelf gestopt.
Ze is bijna 14 maanden. Het is ook alleen snachts als ze elk uur wil drinken. Ik word er zoo chagerijnig van! En als ze los heeft gelaten is het weer over. Zo gek! Heb het nog nooit gehad en nu ineens...ben ik daar zo klaar mee!
Ben je misschien zwanger? Ik heb het alleen tijdens mijn zeangerschap gehad en de eerste weken na de bevalling van de tweede. Ik maakte afspraken met dl maar die was ouder dan jouw kleintje.
Ik denk dat het vanzelf weer over gaat, maar het kan ook zijn dat jij het gevoel hebt dat het zo goed is geweest. Je zou op de site van eurolac kunnen kijken of zij er misschien een keer een artikel over heeft geschreven.