@Tilly92 okee .. nou het ziekenhuis laat het beetje aan mijzelf over. Volgens mij is er niet echt een regel voor. Heb ook nog even gezocht in de gebruiksaanwijzing van het pompje.. daarin staat soms wordt ervoor gekozen om nog 2 weken het pompje op te houden voor ondersteuning. Hier gaat het z'n gangetje. Ben een beetje onzeker. Succes meid! En hopelijk is het voor jou ook snel raak. @nizzie86 hoe was je gesprek?
@Claudiaaxx Ik wil het wel vertellen, hoor. Ik moest alleen even bijkomen ervan, het was nogal een emotioneel gesprek . We gaan door met het pompje, en in augustus/september krijg ik een HSG en doen we het zaadonderzoek bij mijn vriend opnieuw. In januari gaan we met IUI beginnen. Hoe ironisch... Al die tijd dachten we dat het probleem zou zijn mij een eisprong te geven, maar dat bleek het probleem helemaal niet. Wat het probleem dan wel is, daar hopen we binnenkort achter te komen.
och meid! Ik snap dat je daarvan moet bijkomen, het is ook zwaar als je weer een teleurstelling moet verwerken. Heb jij het hormoonpompje dan niet nodig of hoe moet ik dit zien? Jeetje zeg.. en ze hebben helemaal geen idee wat het misschien wel kan zijn.. dat moet echt uit die onderzoeken blijken, of hebben ze wel een vermoeden? Dikke knuffel voor jou!
@Claudiaaxx Jawel, ik heb het hormoonpompje zeker nodig! Anders heb ik geen eisprong. Maar waar bij jou zeg maar alleen dát het probleem was (je bent immers direct zwanger geraakt), ligt het probleem bij ons ergens anders. Anders was ik ook al wel zwanger. Snap je? De fertiliteitsarts zegt dat we tot nu toe gewoon pech hebben gehad. Bij jonge, gezonde mensen geloof ik alleen niet zo in pech. Jij lekker aan het genieten van je zwangerschap?
@nizzie86 oke ik dacht al hoe gaan ze anders een eitje bij jou laten groeien. Dus jij behoudt gewoon het pompje en gaan dan verder kijken.. wel spannend allemaal. Jammer dat ze dat niet eerder wouden onderzoeken, nu ben je al zo lang bezig met steeds een teleurstelling en je steeds denkt dat het eigenlijk wel allemaal goed is. Ja hier gaat het prima, kan er eindelijk een beetje van genieten, het is allemaal zo onzekeren en pril dan maak ik me helemaal druk dat het mis gaat.. Maar het gaat nu wat beter!
@Claudiaaxx Matigjes. Ik ben vanochtend weer ongesteld geworden, dus we gaan naar ronde 11. Gelukkig heb ik aanstaande maandag wel de HSG gepland staan. Dan doen we in elk geval íéts . Hoe gaat het met jou? Wanneer heb je de eerste echo?
@nizzie86 okee het zou zo mooi zijn als het nog lukt voordat ze al die andere dingen willen gaan onderzoeken.. maar dat zou wel té mooi zijn! Ik gun het je zo.. Hier gaat het nu wel goed! Ben erg onzeker. Vandaag de hele dag honger gehad en als ik dan niks eet wordt ik niet lekker. Volgende week donderdag 17 augustus hebben wij de eerste echo. Erg spannend!
@Claudiaaxx vanwege mn vakantie heb ik het eerlijk gezegd niet echt bijgehouden, maar als het goed is heb ik deze week mn eisprong gehad..
@Claudiaaxx precies, weer wachten... Maar heb deze maand in mn hoofd voor spek en bonen mee gedaan dus ik ga er niet van uit. Ik heb nog steeds vakantie, maar die is top!
Okee @Tilly92 er dus even niet zoveel mee bezig geweest.. misschien is dat juist wel goed en heb je precies op het juiste moment geklust. Je weet het nooit Fijne vakantie nog..