Wij vonden het Efteling hotel het leukste en dan in combinatie met een dagje naar het park uiteraard. Wij hadden de Fata Morgana Suite in de toren met een ronddraaiend bed en een supergroot rond bad voor 2 personen, geweldig!!
Townhouse design hotel in Maastricht. Ze hebben daar echt onwijs goede en lekkere bedden, niet normaal meer! Van die hele dure hastens bedden. Ik zou er zo weer heen gaan al is het alleen maar om te slapen haha.
Hotel Westduin in Koudekerke, Zeeland. Was het eerste weekendje weg van m'n man (toen nog vriendje ) en mij. Hotel ligt erg leuk direct aan zee.
Een 5 sterren hotel in antwerpen, naam kwijt, voor niks . Ik had een nachtje geboekt in een geweldige b&b, verassing voor mijn man. Maar daar aangekomen wilde de mensen die er al een maand zaten, nog langer blijven. Geld zat dus. Zij hebben ons terug betaald en ondertussen de kamer voor ons in een ander hotel gehuurd. Wat dus 5 sterren bleek. Zagen op de kamer de prijs, 230 euro!!!! Per nacht. Nou, wij hebben genoten hoor! Hihi, maar daar heb je nu natuurlijk niks aan. Het fijnste vond ik dan het nh hotel in maastricht, via een aanbieding uit een blad.
In Zuid-Afrika, niet echt in een hotel maar we maakten een rondrit en iedere nacht waren we opnieuw in een honeymoon achtig huisje of b&b. Super de luxe.
Hotel Bloemendaal in Vaals Bed and breakfast in Sint Maarten ( noord holland) het Raadhuys !! TOPPER !!
het is geen 5 sterren hotel van een grote keten waar je alleen en kamernummer bent, maar juist heel persoonlijk en knus (wordt door 1 familie gerund) Landhotel Heuvelzicht - Booking.com : Schin op Geul, Nederland - 99 Beoordelingen . Reserveer nu uw hotel!
Vind het gewoon leuk om te weten ... en misschien kan ik er nog inspiratie uit op doen voor een weekendje weg of een reisje!
lares park Turkije (heet nu anders maar ligt naast het Titanic hotel) was een megaaaaaaq mooie hotel kamer! (Ex schoonouders betaalde dus was for free)
Moeilijk hoor, we doen meestal wel ons best om een leuke accommodatie te vinden. Bijzonder: de Havenkraan in Harlingen. Niet goedkoop, wel 'iets anders'. Echt voor een uitje-met-z'n-tweeën (wij zijn er geweest toen ik zwanger was van onze oudste, we konden nog net samen in het liftje ) Stroom in Rotterdam vond ik ook erg leuk. En voor m'n werk heb ik vaak in het Stadhouderlijk Hof in Leeuwarden geslapen. Dat vond ik een leuk hotel voor een leuke prijs.