Hoi allemaal, Deze maand ben ik gestart met clomid en voor zover ik het weet qua ovutesten en voelde heb ik gisteravond mijn eisprong gehad. Nog nooit gevoeld, maar dit kon niet missen. Had mega pijnen al paar dagen aan mijn eierstokken en dat is nu ook helemaal weg vandaar. Ik heb dus op cyclusdag 18 s'avonds mijn eisprong gehad en op dag 17 s'avonds gesext en verder niet meer. Vanavond gaan we nog wel gezellig maken baad het niet schaad het niet. Maar is dit een beetje goed getimed qua eisprong en sexen?? Bedankt alvast.
Hoi Daar was ik nieuwsgierig naar. Ik lees met je mee. Wij hebben op vermoedelijke dag zelf en dag ervoor geklust. Kon nergens wat vinden. Groetjes Yvonne
Ja als je een dag of 2 voor je eisprong klust dan zit je al goed.. Dus nu zit je ook goed! Er is mij al eens gezegd dat je op de dag van je eisprong misschien al te laat bent omdat die zaadjes nog een weg af moeten leggen om bij het eitje te komen.. en een eitje leeft maar een paar uur.. Tis allemaal wel wat he met de eitjes en zaadjes Veel succes met zwanger worden, allemaal... Groetjes Mariska