Oh rijswijk wat vervelend! Heb je dus pijn gehad voor niets eigenlijk?! Jeetje! Hoe gaat het nu verder voor jullie dan?
Ik ben in 2009 geopereerd aan eileider(bbz) vandaar dat hij dicht zit. Direct na operatie zwanger geworden van me dochter eitjes zaten toen links had controle bij de gyn dus natuurlijk zwanger geraakt zonder hulp. Ik had om een operatie gevraagd maar de gyn zei we hebben je eileiders helemaal niet nodig dus geen man over boord als hij dicht zit. Mijn man is verminderd vruchtbaar dus krijgen behandeling maar welke weet ik niet. Ik weet wel dat het zonder hormonen zal zijn want heb een hele mooie eisprong zei ze (bloedonderzoek)
Ik heb vorige week dinsdag HSG gehad en zag er erg tegen op, maar viel me echt heel erg mee. Idd het voelt als een menstruatiekramp. Wat mij wel tegen viel was het toch wel vele bloedverlies erna. Woensdag had ik echt het idee dat ik ongesteld was (sterker nog ik verloor meer bloed als met menstruatie) Het bloeden is pas gisteren gestopt. Donderdag hebben wij IUI gehad. Weet nog niet of dat raak is
Ik mag hoogstwaarschijnlijk binnenkort voor de hsg.. Hoop zo dat het niet nodig is, maar aangezien mijn zw.testen negatief blijven, vrees ik het ergste. Waren er bij jullie allemaal veel mensen bij aanwezig?
Ze waren eerst met 2 daarna kwam iemand erbij die de foto's nam maar die is niet bij de tafel aanwezig geweest.(achter het glas stond ze) Had gelukkig 3 vrouwen
Oef.. Zenuwachtig voor morgen. Heb dan hsg onderzoek. Bij mij zijn er hoogstwaarschijnlijk ook drie aanwezig