Apple iPhone 4 8GB: 199,- hollandsnieuwe SIM Only 275 2 jaar 275 Belminuten of 275 SMS Internet: 500 MB Limiet: 500 MB Na limiet: 0,038 per MB Snelheid: 14400/2000 Kbps* * theoretische snelheid onder ideale omstandigheden. Gehele contractduur 16,75 per maand goedendag, ik wil graag een nieuw abonnement + toestel afsluiten. Dit is volgens mij het aantrekkelijkst deal wat ik tot nu toe gevonden heb via studentmobiel.nl. Of heeft iemand een nog aantrekkelijkere deal toevalig afgesloten??? ik zit nu bij t-mobile maar goedkoper krijg ik het daar niet helaas...
Dan moet je dus 199 bijbetalen? Ik vind iPhone niet zo geweldig. Heb zelf nu een HTC sv nieuwste model van HTC. Heb 1000 mb daarna is t gratis masr trager. 150 bm maar ik bel veel via Skype en viber enz. En gratis sms tot 3000. Betaal 35'- pm 2 jaar.
Plus dat studentenmobiel slechte garantie geeft. Ze sturen je van het kastje naar de muur.. Ik zou zelf gewoon naar een winkel gaan en kijken wat je daar kwijt bent. Iphone 4 zit je bij hi op 35 euro ongeveer. Ik weet niet of je nog een college kaart of ov kaart hebt die geldig is? Dat is weer -3.50
Online betaal je vaak ook nog bezorgkosten zijn geen dikke bedragen maar in de winkel bespaar je die weer.
Vaak is het voordeliger om een toestel te kopen en dan een abonnement los af te sluiten. Mijn man heeft een nexus gekocht en betaald nu bij simyo 10.50 per maand (is gewoon kpn)
Ik heb mijn Iphone 3G bij hollandsnieuwe vandaan voor 25euro pm. Ik betaal verder geen toestelkosten, die zitten bij dat bedrag in. Ik heb m pas twee maanden, dus kan er nog niets slechts over zeggen. Hiervoor had ik een SimOnly van Simyo, maar die blijkt in verbruik veel duurder te zijn als Hollandsnieuwe. Ik heb maar een bedrag van 10euro per maand te verbruiken, maar aangezien ik thuis gewoon op ons netwerk zit en thuis veel Skype, Message en Whatsapp kom ik daar best mee uit.