Ik heb nu sinds een week zoooveel last van mijn stuitje, als ik zit, als ik loop.. het doet enorm pijn, alleen liggen gaat me goed af. Kan dit komen door indalen? Ik heb niets gestoten ofzo en heel lang zitten doe ik ook niet..
Mijn moeder had tijdens haar zwangerschap van mij, de laatste weken ook last van haar stuitje. Tijdens haar bevalling is haar stuitje gebroken. ..Dat zit helaas bij ons in de familie, mijn tante had hetzelfde. Dus ik weet wat mij te wachten staat:/ Schrik niet al teveel van dit horrorverhaal hoor want dit is dan ook echt het enige wat ik hierover weet. Misschien kun je het je vk vragen? Lijkt me erg vervelend!
Bij mij begon de BI met een pijnlijk stuitje... Beurs is de beste omschrijving denk ik. Ik zou het in iig even met VK of HA over hebben! Succes!
Nu je t zegt, mijn.ma had ook iets met haar stuitje weet niet of dat door de zwamgerschap kwam. Met bijna 38 nog bi krijgen zal toch niet? Heb maandag weer gesprek met vk zal eens vragen
Vriendin kreeg BI omdat ze ná de bevalling te snel weer te veel wilde... Ik had het al met 11 weken... Ik geloof dat er altijd uitzonderingen zijn! Anyhow, jij hebt er last van! Dus sterkte ermee!
Hier ook veel pijn in stuitje door BI. Kan altijd hoor. Maar ik heb ook begrepen van mijn bekkenfysio dat met zitten bijv. de baarmoeder op je stuitje duwt. Dus op zich kan het hoor dat je er nu nog last van krijgt.
Vandaag aangegeven bij de verlos, ze gaf aan dat dat heel normaal is. Ukje ligt al wel laag maar nog niet helemaal ingedaald. Ach ik mag niet klagen heb een erg makkelijke zwangerschap niet zo gek dus dat je met 38 weken wel wat 'ongemakken' gaat opmerken
Alles wordt weker dus gaat meer pijn doen. Gelukkig maar dat je vk al aangaf dat dit normaal was. Geniet nog even van je zwangerschap!
Van het weekend een stuk gefietst, voelde mijn stuitje ook goed daarna. Trok gelukkig snel weer weg. Is nogal een gevoelig ding bij mij, ooit mn stuitje gebroken gehad.