Vanmorgen gestript bij de gyn en als er niks gaat gebeuren word ik dinsdag ingeleid! Super spannend haha Ik riep van de week nog dat ik het lastig vind om niet te weten wanneer het gaat gebeuren, maar nu dus wel. Nouja ongeveer dan Hoe is het jullie vergaan na het strippen? Oh en wat ik me eigenlijk ook afvraag.. Met de weeën, moet je die altijd boven aan je buik voelen? Ik ben al wel een keer bevallen met heftige weeën, maar die voelde ik echt aan de onderkant van m'n buik en m'n benen. Maar dat was al met 17 weken, dus misschien helemaal niet te vergelijken. Ik heb nu wel wat last van kramp, was ook normaal volgens de gyn, maar dus ook echt weer alleen aan de onderkant van m'n buik. En lopen voelt echt alles behalve lekker
heey, s6 met de laatste loodjes bij mijn zoontje had ik ook weeen in de onderbuik. rug en benen. bovenbuik volgens mij ook niet.
Dankje Dat is wel fijn om te weten, niet dat ik denk van nou t begint maar niet hahah Was t helemaal vergeten te vragen aan de gyn.
Ik ben vier week geleden bevallen van onze dochter Ayessa. Vrijdag ben ik gestript ook 38+1 Ik had toen 2cm en was voor 3/4 verweekt (ikzelf niet he ) Hierna heb ik bloed verloren, onrustig gevoel gehad, forse oefenweeën gehad maar verder niks. Zeer onaangenaam gevoel. Maandag ben ik weer gestript toen had ik 4cm en was ik volledig verweekt (klinkt nog steeds raar) Meer bloed verloren dan de keer ervoor. Hier heb ik op het bloed verlies na helemaal geen klachten aan over gehouden. Dinsdag hebben ze dan toch maar de vliezen gebroken en toen was mevrouw er ook heel snel (80 minuutjes) Het heeft dus op wat extra cm's na niet veel gedaan. Ik voelde de weeën wel door mijn hele buik en rug, maar dit hoeft zeer zeker niet!!! Succes met de bevalling! Hoop dat het doorzet!!!! toi toi toi
Mag ik vragen waarom jullie gestript werden met 38 weken? Ik dacht dat ze daar meestal mee wachten tot 40+ weken? Of hebben jullie een medische indicatie? Ben even benieuwd
De baby ligt voor op groei en ze zijn bang dat hij anders echt te groot word en niet meer past en er dan eventueel een keizersnede moet komen. Vraagje... Mag ik eigenlijk nog sex hebben nu ik gestript ben?
Ik ben donderdagochtend om 10 uur gestript, had meteen een beetje zeurend gevoel in de onderbuik, een soort menstruatiepijn, om 5 uur s middags begonnen de weeën en om 1 uur s nachts is onze dochter geboren
Ahh dat had ik ook de hele tijd, maar t heeft niet doorgezet. Morgen lekker naar t tuincentrum, dus lekker lopen. Misschien dat dat gaat helpen. De gyn zei al ga een lekkere boswandeling maken
Nou het heeft niet doorgezet hoor.. Wel echt tot twee x toe grote (prop) slijm verloren, maar dat was zaterdag voor t laatst. Dus dan toch morgen inleiden. Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn. Ben nu toch wel beetje zenuwachtig aan t worden.
Step, heeeel veel succes morgen! Als ze je konden strippen, had je dus al ontsluiting. Ik hoop voor je dat ze kunnen beginnen met het breken van de vliezen, en dan kan het best snel gaan. Hoef je in ieder geval geen dagenlange inleiding te doorstaan. Heel veel succes en plezier morgen!
Dank jullie wel Jaa ik hoop ook heel erg dat ze gelijk de vliezen kunnen breken en t geen dagen inleiden word..
Ik heb vandaag om 11.15 een afspraak en word ook gestript vandaag als het goed is. Ben nogal zenuwachtig ervoor.. en hoop dat het door gaat zetten. Ben vandaag 39 weken zwanger
Nee dat lijkt mij ook niet.. maar je kleintje is niet meer ver weg... hoop dat het een beetje wil vlotten bij je! jij bent ook gestript laatst he? vond je t pijnlijk??