Gistermiddag heeft de gyn een poging gedaan tot strippen, ik had toen 1 cm ontsluiting maar omdat mijn baarmoederhals nog niet verstreken was kon ze niet helemaal de vliezen " losmaken ". Wel heeft ze de bmm geprikkeld. Hierna heb ik wat bloed- en slijmverlies gehad en had ik gisteren de rest van de dag buikpijn. Morgen mogen we terugkomen voor een 2e poging en bij 2 cm breken ze de vliezen. Nu vroeg ik me of iemand weet wat de kans is dat er nu door dit " strippen" extra cm's bijkomen? Ben benieuwd naar ervaringen!
Ik ben maandag gestript bij exact 40 weken (had 1cm ontsluiting) en moest donderdag terug gaan voor opnieuw een CTG en onderzoek, gisteren dus nog steeds 1cm opening en niks verandert dus 2de strippoging is niet gelukt en in mijn geval zorgde het ook niet voor meer opening. Maandag moet ik opnieuw gaan indien de baby niet zelf wilt komen dit weekend (waar ik toch wel op hoop hoor!) Succes met de laatste loodjes!
Ik ben 's morgens bij de VK geweest met 0 cm.. en daarna heeft ze gestript en 's middags om 15u had ik 3cm.. Maar of dat daadwerkelijk door het strippen gekomen is weet ik natuurlijk niet. 33uur later zat ik pas op 10cm hihi.. Ik had na het strippen ook pijntjes wat steeds erger werden, wat achteraf dus weeën waren, want s middags om 15u zat ik vol in de weeën.
Hier wel. Dinsdag ongeveer 1cm. Strippoging gedaan. Vrijdag 3 cm. Geen pijntje gehad in de tussenliggende tijd. Wel wat rood slijm verloren.