Hoi Hoi, Gister hebben wij een vrijgezellenfeest gehad van zwager en schoonzusje. De mannen gingen paintballen en wij workshop taartbakken! Erg leuk! Vervolgens kwamen de mannen en vrouwen bij elkaar om te bbq-en. Op een gegeven moment werd er door degene die het organiseerde omgeroepen dat nog niemand naar huis toe mocht want ze hadden nog een verassing voor schoonzus en zwager. Uurtje later werden de mannen bij ons weggehaald en moesten wij in 1 deel van het zaaltje blijven. Nou, wij wachten op de verassing. Nou voor de vrouwen was er dus geen verassing. Toen begon de muziek en hoorden we de mannen heel hard joelen en ja hoor, ze haden een striptease act. Dus wij moesten gaan luisteren hoe erg de mannen het naar hun zin hadden bij die act. Dit vond ik zelf ook heel lullig dat wij dit allemaal aan moesten horen, zulke dingen hoor je liever achteraf dan dat je alles "live" meehoord en zelf niet bezig gehouden word. Voor mn schoonzusje was dit dus ook best een domper op de avond en vond het niet echt heel grappig. Zelfs ik had er moeite mee dat mijn kerel daarbij was en em op sommige momenten hoorde joelen. Gaat dit altijd zo? Of zijn ik en mn schoonzusje gewoon zeikerds?
Ik zou het ook niet grappig vinden. Zeker als je al een tijdje samen lekker aan het bbq-en bent. Sterker nog ik was weggegaan of ook gaan kijken. De organisatie had er dan beter voor kunnen kiezen jullie allemaal te laten kijken toch?
Ik vind je geen zeikerd, vind ook kei stom. Zoiets doe je dan toch niet. Inderdaad helemaal niet als jullie er op kunnen gaan staan wachten. Vind strippers op een vrijgezellenfeest zoiezo al 10x niets, hadden ze bij ons ook niet hoeven doen. Vind beetje respectloos dus vind je zeker geen aansteller!
Beetje flauw dat er ook eerst wordt gezegd dat het een verassing voor schoonzus en zwager is en er achteraf helemaal niks voor de dames geregeld is. Lijkt me inderdaad zeer vervelend om je eigen man live te horen joelen voor een striptease act.
now way dat ik dit had goed gekeurd. haha denk zelfs dat ik naar huis was gegaan zonder iets te zeggen.als die vent van mij erbij wil zijn prima maar hij hoeft niet te gaan verwachten dat ik blijf. sowieso vind ik strippers op een vrijgezellen feest niet kunnen. nu moet ik heel eerlijk zijn dat ik vrijgezellen feesten sowieso een achterlijk iets vind iik bedoel als het goed is ben je al jaren geen vrijgezel meer dus waarom moet je dan in een keer zo nodig 1x de beest uit hangen??(hier dus ook geen vrijgezellenfeest ofzo mochten we gaan trouwen)
@amfy: eens, ook ik vind dat je geen vrijgezel meer bent dan. Zodra je in een relatie zit, getrouwd of niet, dan ben je geen vrijgezel. Hier ook geen vrijgezellenfeest gehad.
Pff ik was zo weggelopen denk ik.. Had in ieder geval wel zeer duidelijk laten merken dat ik het belachelijk vond. Zoals andere hier vind ik een stripact ook niet thuishoren op een ´vrijgezellen´feest maar als je het dan toch doet, regel het dan ook voor de vrouwen! Maar mijn vriend zal het hoogstwaarschijnlijk wel leuk hebben gevonden, zo'n striptease, dus misschien toch weer een verschil tussen de normen en waarden van mannen en vrouwen?
Ik vind een strip act altijd wel grappig (is toch lollig op een vrijgezellendag), maar in jullie geval iets minder. Op zijn minst hadden ze het even kunnen melden, zodat jullie zelf ook een lekkere kerel in hadden kunnen schakelen. Jullie in een zaaltje gooien is niet echt aardig nee.
ik zou als organisator dan of iedereen er bij gelaten hebben, of ook voor de dames een mooie man geregeld hebben. Niet op deze manier! En tja... mijn man zou ook joelen hoor, zolang het daar bij blijft is het prima.
Dames als er een mannelijke stripper komt vinden wij toch toch ook fijn. Ik wel hoor, vind het lachen. Had die beste man plus zijn vrienden zn ogen dicht moeten doen dan hihi? Het is wel ongelukkig georganiseerd, dat zeker!
Op de trouwdag komen jullie er achter dat jullie die avond gefilmd zijn, en ALLES 1 grote grap is. En zijn jullie te zien in een mooie compilatie van jullie reacties die ze op het feest uit gaan zenden. GOTCHA! (Hoop ik voor je....)
Maf, ze hadden voor jullie ook gewoon een stripper moeten regelen vind ik. Of jullie erbij laten.Potjandorie, dit was gewoon kinderachtig zeg.
Nou hier in de buurt is dat niet normaal hoor, zou het als vrouw zijnde ook echt niet leuk vinden en waarschijnlijk mooi naar huis gegaan zijn.
Ik had dat toch eeecht niet gepikt. Ik had aan de organisatie dúídelijk laten merken dat ik het echt belachelijk vond, als ik jou was had m'n vriend echt op zn flikker gekregen, en als ik de bruid to be was.. Dan waren de gevolgen helemaal niet te overzien