Menstruatie of nog na bloeding

Discussie in 'Miskraam' gestart door Stretchfield, 14 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stretchfield

    Stretchfield Bekend lid

    3 jun 2015
    603
    108
    43
    hoi,

    31-5 heb ik curretage gehad. Ik heb twee dagen gebloed. Toen even niet toen weer licht toen weer niet etc etc. Het bloeden wisselt van bruin naar rood, maar is nooit genoeg voor maandverband. Heb het alleen met vegen. Is dit nog van curretage? Of toch menstruatie? Had gynaecoloog aan dr lijn van de week en die verteld mij dat hcg nog tot 3 weken max na behandeling zichtbaar is. Kan je dan al menstrueren?
     
  2. Stretchfield

    Stretchfield Bekend lid

    3 jun 2015
    603
    108
    43
    Niemand die me kan helpen? Gaat op en af..
     
  3. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik vrees dat ik je niet kan helpen (heb geen curettage gehad). Ik snap eigenlijk niet wat de HCG te maken heeft met al dan niet bloedverlies hebben. Volgens mij staan die niet direct met elkaar in verband, al is het wel belangrijk dat het b HCG keldert na een miskraam (gebeurt dit niet, dan kan het zijn dat er iets is achtergebleven)

    Heb je een nacontrole of een HCG kwantiteit bloedtest gehad? Zo niet, dan is het misschien een goed plan om daar in jouw geval op aan te dringen, want je lijkt je toch wel zorgen te maken. Ik durf alleen zelf niet te zeggen of dat terecht is.
     
  4. Stretchfield

    Stretchfield Bekend lid

    3 jun 2015
    603
    108
    43
    ik heb morgen controle echo. Gaat mij meer om de bloedingen die aanhouden. Maar daarnaast ook fijn om te weten wanneer het heg uit me lichaam is, wat nu dus nog niet het geval is.
     

Deel Deze Pagina