Ik ben echt zo boos! Ik werd gebeld door mijn uitzendbureau dat mijn team manager niet tevreden met me is. Een 3 weken terug denk ik ongeveer was ik ziek. Ik heb me daarvoor netjes afgemeld bij de toen dagmanager met de afspraak de volgende dag weer te bellen hoe het zou gaan. Volgende dag weer gebeld kon nog niet aan het werk dus nieuwe afspraak om weer de volgende dag te bellen welke ik weer ben nagekomen. Nu beweert mijn teamleider dat ik nalatig daar in ben geweest! En dat mijn baan nu op het spel staat. Nu werd mij verteld dat ie dinsdag een gesprek met me wil. Vind het prima want ik heb gedaan wat van mij werd verwacht dus zit niet fout. Vind het al belachelijk dat ik telkens achter mijn werk aan moet bellen terwijl ik harstikke ziek was. Ik heb heel erg het gevoel dat ze me eruit willen werken. We hebben namelijk als project nog maar heel weinig uren en teveel mensen. Daarnaast zijn er afgelopen week ook 2 mensen ontslagen waarvan niemand weet hoe en wat. Ik zou het niet erg vinden m'n baan te verliezen, zou eind juni zoiezo stoppen. Maar vind het erg dat ze mij nalatig noemen terwijl ik mij duidelijk aan de afspraak heb gehouden! En vind het zo laf dat hij zelf niet na me toe komt! Ik moet vrijdag werken als hij er is eis ik dan een gesprek, ik ga niet wachten tot dinsdag want als mijn gevoel juist is dat ze me de laan uitsturen heb ik het liever direct dan dat ze me aan het lijntje houden. Zo en nu neem ik eerst een wijntje om af te koelen!
Zo jammer het dat veel werkgevers tegenwoordig zo onpersoonlijk zijn. Zolang je weet dat jij goed zit kan je hem iig recht in de ogen aan kijken !
Ja ik zei ook tegen m'n vriend ik zou zoiezo met opgeheven hoofd weggaan omdat ik weet niet fout te zijn. Ik weet gelukkig met wie ik geproken heb en die mensen ga ik er ook op aanspreken want ze moeten er een notitie van maken als iemand gebeld heeft. Er word gewoon een heel vies spelletje gespeeld omdat ze mensen teveel hebben. Zo is het altijd al wel geweest. Ze zijn ontzettend achter de ellebogen.Maar nooit gedacht dat ze dit ook bij mij zouden doen.
groot gelijk. slurp leeg die fles hahaha en geef die eikel van katoen. lucht op. ik spreek uit ervaring
hahaha plurkie gelukkig ben ik morgen vrij dus die hele fles mag leeg . Ik ga hem echt voor zijn, bel vrijdagochtend direct of hij aanwezig is om een gesprek te plannen. Kom er gerust een uur eerder voor op m'n werk.
Bah, wat een rottige gang van zaken! Ik zou het ook even rechtgezet willen hebben, vooral ook als je hierna een andere baan zoekt en ze hem bijv. als referentie gaan bellen. Straks gaat hij zeuren dat jij nalatig was ofzo. Ik ben benieuwd hoe het gesprek zal gaan!
Hier is het normaal dat je zelf contact op moet nemen met je werkgever over hoe je je voelt enz. Maar als jij niet nalatig bent geweest zou ik proberen niet te druk te maken. Heb je mobiel gebeld? Ik weet dat je bij sommige providers specificaties kan opvragen. Kan je zwart op wit aantonen dat je hebt gebeld.
Ja heb inderdaad mobiel naar ze gebeld. Heb ook nog wel de geschiedenis denk ik in m'n telefoon staan hoor.En kan anders zo mijn specificatie van internet downloaden. Ik ben meer dan 100% zeker van m'n zaak. Als dit voor hun goed voelt om mensen eruit te werken dan doen ze het maar.Zoals ik al aangaf zou ik zoiezo stoppen omdat ik weer ga starten met een studie. Maar dan zit ik gewoon met een gat qua inkomen en weet niet hoe het zit met uitkering enz. En vind het dan ook heel vervelend dat ik eruit word gewerkt om redenen die niet waar zijn!
Ik moet vanmiddag werken, en zit er zo tegenop! Heb al naar het werk gebeld om te vragen of m'n teammanager er is,maar die heeft een lang weekend. Bleh heb helemaal geen zin zo, het scheelt dat het maar voor 3 uurtjes is.
ik vind het ook stom dat je het via je uitzendbureau moet horen en niet direct van hem zelf. Ze zoeken lijkt wel gewoon een reden m je te ontslaan. Belachelijk! Gelukkig weet jij dat je wel alles hebt gedaan. Succes vandaag, ook al zeijn het drie uurtjes als je het niet meer fijn hebt is dat ook lang.
Ze zoeken ook een reden hoor, dat had ik direct door. En dit zijn andere collega's van mij ook overkomen. Vind het gewoon heel vervelend om nu te gaan werken, met in mijn achterhoofd dat dinsdag misschien wel het hoge woord eruit komt bij m'n teamleider.
zou hij dan wel het lef hebben het recht in je gezicht te zeggen? echt balen dat het zo moet aflopen.
Vraag ik me af aangezien hij ook niet eerst naar mij toekomt maar direct met het uitzendbureau belt. Heb vandaag wel een bos bloemen gekregen voor m'n verjaardag..wel lief. Maar vertrouw het zaakje helemaal niet. Hoor vandaag ook weer allerlei verhalen over waarschuwingen en dat ze mensen weg willen hebben ivm met te weinig uren.
Ik vraag me ook wel af wat voor werk je doet (in welke sector je werkt). Ben benieuwd naar de afloop.
Ik werk op een klantenservice Elmo Heb vandaag gesprek gehad en ik mag inderdaad gaan. 27ste van juli loopt m'n contract af
Ah, balen meis! En wat een lullige manier! Zou nog maar een wijntje nemen als ik jou was.... sterkte ermee, maar je weet nu wel waar je aan toe bent... Nu nog uitzingen tot eind juli...