Ik heb klittenbandrollers voor mijn haar gekocht, maar hoe krijg ik nou het mooiste resultaat? Moet je haar nat zijn of droog, moet je er nog iets in doen? Thx for the answers...
Ik moest ook even denken, maar ik denk wat je bedoelt. Tis voor krullen toch? Die zelf blijven zitten? Ik doe het beiden, nat en droog. Beetje mousse erin zodat ze beter blijven zitten. Maar ik heb deze krullers niet hoor. Heb ze met een clipje, maar denk dat het niet veel uit maakt. Ben wel benieuwd hoe ze bevallen, zag ze laatst bij het kruidvat geloof ik en twijfelde nog of ik ze zou halen.
Ik gebruik ze soms ook (vroeger elke dag, nu geen tijd meer voor ). Ik deed mouse in mijn haar, föhnde mijn haar droog, rollers erin, nog even met de föhn overheen en minimaal een kwartier in laten. Eindresultaat wat haarlak erover en klaar! Succes!
goh da's toch uit grootmoeders tijd? elke zaterdag met zo'n netje over je haar en dan met de buuf op koffie leuten en beppen over die van die en die van die. oooh wat een heerlijke tijd, wat mis ik mijn omaatje nog vaak.
ja met van die prikkerige haartjes en van die naaldingen die ze er dan insteken. en dan zo'n netje erover. waar jullie het over hebben is dus een nieuwe variant. zal eens opletten als ik bij kruidvat ben.