@SamaMari14 Klopt, 2e ICSI in Leuven maar ook met activatiemedium er bij. We zijn in ieder geval al tevreden dat we al zo snel met deze techniek verder kunnen. Moest het geen succes zijn, dan zetten we in Gent verder. 22 mei weten we de uitslag van de MOAT test. Mijn vriendin is nu 34 geworden. @Clad Supergoed nieuws! Goed dat het een succes is geworden
@Clad, Wij hebben onze 5de ICSI poging in Jette achter de rug. Slechts 1x een terugplaatsing gehad en dit is een biochemische zwangerschap geworden. Alle andere pogingen was er geen bevruchting. Dus heel telkens slecht nieuws... Welke dokter in Jette heeft jullie AOA voorgesteld? Wij zijn bij prof Blockeel en hij heeft ons dat nog niet voorgesteld. Maar ik lees hierover wel goede resultaten. Is het zo bij jullie gelukt?
hé wat enorm vervelend voor jullie. Zo verdrietig. wij liepen bij dr Mackens en zij heeft dat voorgesteld (je kan het ook zelf voorstellen trouwens, qua prijs zit er geen verschil in en ze vonden het bij ons dus prima om te doen zonder die MoAT test in Gent!). hebben ze je partner ook al onderzocht op dna fragmentatie? Veel succes! Ik duim voor jullie dat het snel mag lukken.
@Naomi13 wat intens en verdrietig van jullie biochemische.. Ik zou zeker onderzoek of navraag doen of naar AOA, voor stellen zonder bevruchtigen kan dat echt een uitkomst zijn. @Clad vanochtend heb ik de eicelpunctie gehad, en er zijn gelukkig 13 eicellen gevonden. Morgen horen we hoeveel rijp en bevrucht, maar dan komt voor ons het spannende wachten of er embryo's uitkomen.. ik hoop zo dat we tenminste een kans krijgen op één goede...
Helaas was onze 2e ICSI poging niet goed 9 eicellen opgepikt, er waren maar 4 matuur waarvan eentje spontaan kapotging. Van de overgebleven 3 raakte geen enkele bevrucht. Er was eicelactivatie toegepast maar helaas. We zijn ten einde raad. Was het nieuwe stimulatieprotocol een stap in de verkeerde richting? Hadden we gwn veel ongeluk bij deze cyclus? Of is er toch iets meer aan de hand . We horen zo weinig van UZ Leuven. We kunnen nu maar enkel wachten op de MOAT resultaten in Gent.. @SamaMari: hoe gaat het daar?