Wat heb ik in godsnaam verkeerd gedaan in dit leven dat ik nu al bijna 3 jaar de ene tegenslag na de andere voor m'n kiezen krijg? Sinds we gestart zijn met IVF is het helemaal ellende. Eerste poging IVF1: afgeblazen ivm cyste Tweede poging IVF1: slechts 5 follikels (2 embryo's), niet zwanger van verse tp. Wel een cryo, maar die ontdooide niet goed dus geen tp. Eerste poging IVF2: afgebroken ivm te weinig follikels (2). Escape IUI gedaan en wederom niet zwanger. Tweede poging IVF2: net uitgangsecho gehad en weer een cyste, dus we mogen niet starten! Ik ben het zo kotsbeu. Het wachten, hopen en het incasseren van al die tegenslagen. Sorry....moest het even kwijt.
Meid, heel veel sterkte. Wat een K**nieuws weer.. Die vraag die jij je stelt, heb ik me al zo vaak gesteld.. Ik kan je helaas geen antwoord geven. Alleen een virtuele knuffel sturen! xx
Hekenbaar gevoel hoor! Je hebt ook veel voor je kiezen gekregen. Hang in there! Hopelijk word je geduld snel beloond
ook hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar!!!!! zie onderschrift .. soms denk ik wel eens ik KAP ermee!! maar na een poosje komt toch die vechtlust weer in me boven ook ik wil je ff een stevige warme mega digi knuffel geven
Waardeloos zeg. Tja de waarom vraag zal helaas onbeantwoord blijven. Sterkte! Ik duim voor je dat al deze tegenslagen op de korte termijn op de achtergrond raken door mooi nieuws. Ik heb sowieso bewondering voor alle dames (en hun partners) die elke keer weer opnieuw de kracht vinden om door te gaan. Ik begrijp wel dat het gevoed wordt door een hele sterke wens, maar toch het heeft een behoorlijk impact op je leven
Heel veel sterkte, hopelijk gaat de zon weer snel voor je schijnen! Is er een idee wat de oorzaak van het hebben van cystes is? PCO? of endometriose? Kunnen ze je niet voor de cystes gaan behandelen? Ik heb altijd endometriose cysten gehad bij de ivf, en door de endometriose in mn eierstokken heb ik ook een erg laag aantal eicellen, links maakt niets meer aan en momenteel ben ik met ivf-3 bezig er rechts ontwikkelen zich 5 eicellen (hopelijk...) Ik wens je nogmaals veel sterkte toe!!
@mariska11 is goed dat je alles eruit gooit, en natuurlijk komen er momenten dat je het op wilt geven.. vooral als je het gevoel hebt dat het allemaal niet meezit maar geef niet op! hoe zwaar ook ik hoop dat alles goed voor je uitloopt.. @wensmama2009 wat heftig zeg al die cystes ik hoop dat ook voor jou het dit keer goed gaat aflopen en de cystes je niet in de weg zullen zitten!!
Wat ik begrepen heb, is dat het wel vaker voor komt na een gestimuleerde cyclus. De vorige keer was de cyste ook na 1 normale cyclus weg. Hoop dat het nu ook zo is. Succes met deze IVF-poging!!
Ooh wat naar Ja, dat is de vraag hè.. heel oneerlijk in ieder geval. Ik hoop dat jullie nog de kracht vinden om door te gaan en ik hoop dat het eens resultaat heeft..
Klopt mariska wat je zegt.. ik mag bijv geen clomid gebruiken.. ik kreeg 17 follikels.. en kreeg toen 14 cystes een erbij van 5cm en na drie maanden was dit voorbij mij gelukkig.. bij de eerste ivf had ik ook dat na de punctie alle leeggeprikte follikels (32) bijna allemaal gevuld waren met vocht grrr hopelijk is het nu weer weg
Wat een herkenbaar gevoel meid! Hier ook! Ziek ontzettend veel aandoeningen, pcos en een man die verminderd vruchtbaar is met onverklaarbare redenen! Leven heeeel gezond veel groente fruit en voedinssupplementen drinken niet, roken niet! En toch geen zwangerschap! Iedere keer die tegenslagen! Wij zijn er ook "moe" van! De MMM is ontzettend zwaar meid! Heeeeeele dikke knuffel voor jullie!