ik ben heel erg opzoek naar een peuterbedje voor mn dochtertje met het liefste een hoge zijkant. ervaringen en fotos zou ik heeel fijn vinden,, ik heb zelf dit bed op het oog,maar ben bang dat mn kleine gaat friemelen aan die hemel DISNEY PRINCESS hemelbed online kopen | Home | Slapen @ Neckermann.com alvast bedankt
wij hebben dit bed, door de zijkanten kan ze er haast niet uitrollen. Voor de zekerheid in het begin het voedingskussen erlangs gelegd. IKEA | Kinderen | Kinderbedden | MINNEN | Uittrekbaar bedframe m lattenbodem
dag weder brabander hahahaha hey dat is slim je voedingskussen ernaast,, ik zat ook te denken aan een meegroei bed,,hoe werkt dit precies met het matrasje? tnx voor de tip.
Onze dochter heeft dit juniorbed. We hebben het voor een prikkie op mp gekocht. Geverfd en nieuw matrasje aangeschaft. Ik weet natuurlijk niet of zoiets je smaak is
nou vooral de kamer zelf is echt mijn smaak hahahah super gaaf joh ik heb deze kleuren ook allemaal wat heerlijk zoet! leuk bedje ook volgend mij staan die bij leen bakker .. tnx
Dank je. We zijn pas verhuisd en ben erg blij met het behang. Bedje is zeker weten niet van de Leen Bakker (al is daar niks mis mee). Het is al een antiek bedje.
ow okee heel mooi idd,zullen er niet veel meer van zijn ben ik bang,, ik heb al gekeken op mp maar hier in de buurt is het niet veel hellaas.
Hier ook de minnen van Ikea en bevalt prima. Ze is er idd wel 2x uitgevallen, maar daarna niet weer en ze heeft er niet eens bij gehuild, dus zo'n ramp was het niet. De eerste keer weet ze zich niet eens te herinneren, ze kroop er zelf weer in voor ik boven was...
Wij hebben de Sofabed Sofie van de Leenbakker Op de foto kan je het bed zelf helaas niet zo goed zien door die kussens ervoor, maar we vinden hem heel mooi voor een leuk prijsje (gekocht in de aanbieding voor 79 euro)
wij hebben deze alleen in het rood. Later kun je het bedhekje eraf halen. Onze zoon is er nog geen 1x uit gevallen. Dus super IKEA | Kinderen | Kinderbedden | KRITTER | Bedframe met lattenbodem
Wij zijn gelijk voor een 1 persoonsbed gegaan... Het gaat echt super goed ze slaapt er nu zo'n 3 weken in en 1 keer eruitgevallen. Gelukkig hadden we er een matrasje naast liggen!
dochterlief heeft een complete slaapkamer van ikea, mammut ! bevalt super, ze slaapt er sinds 4 week in , en nog geen 1x eruit gevallen !! IKEA | MAMMUT serie
Cas heeft dit bed (staat wel op de lage mogelijkheid): IKEA | Kinderen | Kinderbedden | KURA | Keerbaar bed Sem heeft dit bed: IKEA | Kinderen | Kinderbedden | GULLIVER | Bedframe met lattenbodem
hier een bedje van flexa. Vind ik zelf ideaal: Als hij er aan toe is dan kunnen er nog poten oner om er een half hoogslaper van te maken. Maar dat is misschien niet het romantische maiden-bed wat je in gedachten had? Voor een jongen natuurlijk ook anders..
kan geen foto laten zien maar mijn zoon lig al sinds eind juli in een 1 persoonsbed en het gaat perfect hij was net 1 jaar en 8 maanden toen hij over ging omdat hij snachts wakker werd omdat die vast lag en ik had zoiets kan wel peuterbed doen is kleiner maar gelijk een 1 persoons bed kan ook en ja hoor gaat super goed hier