Heb net de mijne van boven aan de trap naar beneden laten vallen en doet nu dus niks meer Rammelt ook wat. Nu heb ik bij Action een babyfoon gezien voor 20 euro maar was benieuwd wie deze heeft? Ben benieuwd of er een terugspreek functie opzit. Dat had ik nu wel, en vind ik wel heel erg fijn. Hoop dat iemand me helpen kan Kan niet even heen en weer rijden, heb geen auto, en fietsen is tever.
Hoi Janna, dank je voor de tip! Punt is alleen, heb betonnen vloeren, en hoor haar dus echt niet als ik beneden ben en de tv aan heb...dus moet er morgen echt 1 halen
OOO,arme jij. Wat zul je gebaald hebben dat je dat gebeurde. Dat valt onder de catogorie dat gewoon niet mag gebeuren. Net als pappa en mamma gelijk ziek. Kan niet, mag niet.
ik heb de babyfoon en ben er zelf wel te spreken over. Goed geluid en geen vervelende harde ruis er doorheen. Volgens mij zit er geen terugspreekfunctie op. In gratis en aanbiedingen moet nog ergens een topic over de babyfoon staan.
hahaha, ja ik baalde er enorm van hoor. maar ja gedane zaken nemen geen keer Mn ouders hebben de babyfoon voor me gehaald vanmorgen...ik heb geen auto momenteel...ik krijg hem vanavond dus ben benieuwd Ow, was er trouwens wel voor verzekerd, dus krijg het netjes vergoed ook nog