Hallo iedereen, Ik zit met het volgende; Vorige maand heb ik na mijn eisprong helse pijnen geleid waarbij ik op den duur amper kon lopen, Ik ben op een gegeven moment naar de HA gegaan en deze heeft me doorgestuurd naar een gynaecoloog. De volgende dag kon ik daar terecht er werden geen gynaecologische afwijkingen gevonden wel kreeg ik bovenstaande pil mee naar huis ivm de situatie waar ik in zit/zat (scheiding, nieuwe vriend, dochter van mei 2010). Meteen naar de apotheker gegaan om het op te halen, diezelfde avond werd ik ongesteld ben begonnen met die pil, welke volgens de gynaecoloog veilig zou zijn wanneer je begint op de eerste dag van je menstruatie.. Alleen heb ik vorige week dinsdag de laatste werkende pil gehad van de 24 de 4 anderen zijn de stopweek waarin ik ongesteld had moeten worden, inmiddels 1,5 week verder en nog geen menstruatie... Ik heb een paar keer gebeld met de assistente van de desbetreffende gynaecoloog, testen zijn vaag heeeeeeeeel ver weg een streepje meer grijs dan roze, dit heb ik vaker gezien en was toen niet zwanger. Maar ik voel me zo anders. Normaal zere borsten voor ik ongi moet worden e.d. maar nu helemaal niks. Vanmiddag belt de gynaecoloog zelf om het aan te horen (wat zal die blij zijn ).. Maar nu is mijn vraag zijn er mensen met deze pil en wat zijn jullie ervaringen hiermee...
Hele fijne pil vond ik het.Totaal geen last van menstruatieklachten of klachten die bij de pil horen.Helaas was hij te licht voor mij (werd halverwege de pil al ongesteld) en ben ik over moeten stappen naar een zwaardere pil met helaas weer de bijkomende klachten. Het is normaal als je net met een nieuwe pil begint dat je menstruatie kan overslaan,je lichaam moet tenslotte nog wennen aan de pil.Ik denk niet dat je je zorgen moet maken.
ik gebruik deze pil nu 1,5 jaar en toen ik er net mee begon werd ik de eerste 2 maanden klein beetje ongesteld daarna nooit meer geen 1ne druppel geen krampen niks meer.. voor mij erg fijne pil omdat ik altijd heel erg last had van krampen en buikpijn enzo nu dus niet meer.. enigste wat ik nu merk is dat ik zeer weinig zin in seks kan krijgen dus dat is voor mij een grote nadeel....