Nou heb ze gevonden hoor! en meteen besteld! dat ik daar nooit eerder over gehoord heb! lijkt me echt ideaal, idd maandverband en tampons irriteren mij al op dag 2 van de ongi.. Ben benieuwd! leuke kleurtjes ook hahaha
inbrengen met verdoving was geen probleem, daarna doffe ellende - libido naar vriespunt - steeds bloedingen (soms een weekje niet) - na 7 maand laten verwijderen (vond ik nog lang genoeg) Mijn gyn wilde eerst eens kijken of er wat anders aan de hand was, want ik had wel heeel veel bloedingen (en helderrood, niet oud bloed). Ik bleek zo sterk te reageren dat mijn baarmoederslijmvlies enorm dun werd, met als gevolg dus steeds bloedingen. Dit deed de implanon. Na verwijdering (deed ook geen pijn), kwam mijn libido weer dubbel zo hard terug en na 3 maand had ik weer een normale cyclus. Moet er wel bij zeggen dat microgenon25 hetzelfde deed. Dus denk dat ik gewoon niet geschikt ben voor anticonceptie
Bedankt voor je reactie Fleurop Ik heb hem nu morgen 7 dagen, nog niet veel gemerkt alleen wel dat ik niet ongi ben geworden ik heb normaal echt een super korte cyclus van 18/19 dagen (gelukkig toch 2x zwanger ermee geworden dus het kan wel haha) en zit nu op dag 20, wel gerekend overigens 20 dagen na mk gerekend dus kan ook gewoon helemaal in de harrie warrie zijn heb nog steeds libido (iets meer zelfs als zonder de ac! ) hihi, ik had voor mijn zwangerschap de microgynon 30 al 16 jaar en die was prima, dus hopelijk dit nu ook . Maar wel balen hoor dat je bm slijm zo dun werd zeg!!
Ik heb hem sinds november, daarvoor aan de borstvoeding pil maar was hem 1keer vergeten dus ik dacht ik moet wat anders. Eerste week veel hoofdpijn. Laag libido heb en had ik toch al haha Nog geen bloeding gehad maar dat vind ik wel fijn!
haha beide dus eigenlijk nog maar net ja ik heb alleen last van heel veel windjes laten en een stankje eraan lol..dat staat ook in de bijsluiter dat dit kan hahahaha en hoofdpijn heb ik ook idd 4 dagen gehad da's nu ook weg. zit nu op cd 21 na de mk...mijn cycli waren echt zooooo kort na mn bevalling.. voor mijn 1e kindje waren ze ook al niet lang max 25 dus ben echt heeel benieuwd maar fijn zeg dat je nog niet gebloed hebt!!