mirena spiraal verwijdert

Discussion in 'Anticonceptie' started by iss, Feb 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iss

iss Niet meer actief

29 januari spiraal verwijdert geen bloedverlies gehad tijdens het verwijderen 30 januari steekjes onder in de buik
    Van 1 feb lichte bloeding met slijm en bloed!!is dit nu een ongesteldheid of komt dat het spiraal verwijdert is!!!

2. Kia Kaha

Kia Kaha Lid

Jan 19, 2016
    83
    28
    18
    Lelystad
    Volgens mij is beide mogelijk.

Toen mijn spiraal is weggehaald had ik daar ook een paar dagen last van. Ik had alleen krampen maar de gyn zei wel dat een beetje bloed verlies niet vreemd is.

3. iss

iss Niet meer actief

Ik weet dus niet wanneer ik ongesteld moet worden want tijdens de spiraal was ik nooiit ongesteld nou hebben we dag voor de spiraal gedaan nou knijp ik hem een beetje omdat we er nog iet 100% zeker voor gaan ja of te nee dat het geen innesteling blieding is!!

4. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Toen ik mijn spiraaltje eruit heb laten halen kreeg ik paar dagen erna een bloeding. Heb dit aangehouden als mijn eerste ongesteldheid want ik werd ook niet ongesteld met mijn mirena.
    De ongesteldheid die daarna kwam was 30 dagen later dus dat was mijn eerste echte cyclus.
    Die steekjes die je zegt komen doordat je lichaam even moet wennen dat het weer zelf moet gaan functioneren. Ik had de hele cyclus na het verwijderen van het spiraaltje krampen en steken en misselijk pff. Dat alles omdat ik moest 'ontpillen' van de hormonen.

Dat dit een innestelingsbloeding is is wel heeeel onwaarschijnlijk. Dan zou je dus wel een eisprong moeten hebben gehad tijdens je mirena en dat gebeurt eigenlijk niet en helemaal niet als je niet ongesteld wordt want het niet bevruchte eitje moet toch afgevoerd worden.. Ze blijven niet op je spiraaltje liggen haha.
    En dat je 1 feb een eisprong heb gehad en nu een innesteling dat is onmogelijk. Je eitje doet er minimaal 5 dagen over om in je baarmoeder te komen om in te nestelen.

Maak je niet te druk en wacht even rustig je ongesteldheid af en hoe die aan als begin van je eerste cyclus en schrik niet als die heel lang gaat duren en je van alles voelt van krampen en steken. Je lichaam moet wennen om het weer zelf te doen zonder hormonen en dat heeft tijd nodig.
    Mijn cyclus was meteen heel netjes dus ik had geluk ermee maar we zijn uiteindelijk in ronde 10 zwanger geworden!

Als jullie niet niet zeker zijn zorg er dan voor dat jullie weer condooms gaan gebruiken! Dan heb je meer zekerheid dat je niet zwanger wordt nu. Want ook met voor het zingen de kerk uit kan j zwanger worden!

5. Bloomy

Bloomy Bekend lid

Aug 6, 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Ik heb na het verwijderen van de mirena een flinke bloeding gehad. Dit begon een dag of 6 na het verwijderen, geloof ik. Echt een stortvloed, niet normaal.
    Daarna ben ik direct zwanger geworden.

6. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    En in mijn geval? Ik was twee dg voor t verwijderen van t spiraal ongesteld (zonder bloeding wel met kwaaltjes) en na t verwijderen met drie dg bloedverlies, dan is t toch wel waarschijnlijk dat ik nu gewoon een ei krijg want ben toch ongesteld geweest?

7. iss

iss Niet meer actief

Ik wacht maar rustig af!!! Maar wat ik raar vind is dat de ovulatietest die ik vandaag heb gedaan licht streepje geeft of is dat althijd zo?

Share This Page