Hallo allemaal ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen. Het volgende. Wij hebben een vaatwasser een whirlpool ADG 9340/3. Als ik een programma wilt aanzetten dan slaat hij aan of hij spoelt het water weg ( geen idee wie van de 2 ) En na 5 min piept hij dat het programma afgewerkt is. Hij gaat voor geen mogelijkheid zijn programma draaien. WIe herkent dit of wie heeftd it verholpen? Ik hoor het graag. Ik ga nu even de stekker eruit trekken en even een min of 15 uit het stroom halen. Kijken of hij dan wat doet.. PFF lekker hoor luxe apparaten
Ik heb dat bij de onze ook regelmatig. Dit is wel een ander merk hoor, een goedkope Maar ik heb een resetknop erop, een 0-knop. Die zet ik dan aan en daarna doet hij het weer. Heb jij dat niet?
Ja al meerdere malen geprobeerd. Maar dan doet hij weer hetzelfde. Alsof hij aan het eind van zijn programma zat zeg maar. Ok dus ik ben niet de enige haha ik dacht weer miskoop van het jaar. Garantie is er al dus als hij het nu niet doet nadat er weer stroom opzit zal ik toch een monteur erbij moeten halen. Manlief en ik hebben er de B****n verstand van
ik HAD ook een whirlpool..... weetje zeker dat hij gewoon een eindsignaal geeft, is het geen foutmelding? onze whirlpool was steeds kapot.... het was een hele dure! we hebben hem weggedaan, hebben nu een siemens!!! een hele verbetering.... hebben de whirlpool wel 5 laten repareren.... deed ie het weer even.... 1 x zelfs maar 2 wasbeurten..... hebben door dat ding onze hele parketvloer kunnen vervangen( lekkage).... ik wens je veel sterkte! haha
Check even of je afvoer n filters niet verstopt zitten. Als je vaatwaser z'n water niet kwijt kan zal die als het ware blokkeren. Zie evt ook Whirlpool ADG 9340 storing (piepen, knipperen, waterafvoer)
Wij hebben ook zoiets gehad en toen bleek er 1 of andere buis kapot te zijn. Duur geintje, iets van 150 euro ofzo
Hebben wij ook vaak.. Blijft ie in het spoelen hangen.. Want hij kan z'n water niet kwijt. Kan komen door vuil in je vaatwasser-afvoer.. Maar kan ook komen doordat de afvoer zelf gewoon niet goed doorloopt. Even ontstoppen kan schelen (En wat hier soms ook wel helpt is beetje soda in de vaatwasser en heel heet aanzetten.. Da spoelt de vettigheid in je afvoer met een beetje mazzel weg)
je moet ff je boekje erbij pakken, of op zoeken op internet. Dan goed luisteren naar de piep die hij afgeeft (wat jij eindsignaal noemt) mogelijk geeft hij de foutcode weer. Dan kan je zien wat het probleem is. Zo piepte die van ons 5 keer in bepaalde frequentie dit stond voor een kapotte slang. Was zo gefikst.