9 weken + een paar dagen. Symptomen nemen af.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linky, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Nou de titel zegt het al. Ik ben nu 9 weken en een paar dagen zwanger (exact weet ik het nog niet), maar ik merk sinds een dag of 3, 4 dat de symptomen afnemen. Ik kan 's avonds weer beter eten, de misselijkheid is afgevlakt, mijn borsten voel ik nauwelijks meer, alleen 's avonds en 's ochtends vroeg.
    Daarnaast heb ik wel steeds wat meer hoofdpijn (heb ik normaal altijd voor de menstruatie) en zeurende buikpijn met zo nu en dan een steek en gisteren 1x bij het afvegen een beetje lichtbruin gekleurde afscheiding.

Eerder dit jaar heb ik een miskraam gehad en vorige maand ben ik een van een tweeling verloren. Bij de eerste mk namen de symptomen ook af toen ik 8 weken was en toen is het vruchtje ook ongeveer gestopt met groeien.
    Nu heb ik al wel 3 goeie echo's gehad, wegens véél bloedverlies, wat de vorige keer niet zo was. Stel ik me aan?
    Kan iemand me een beetje gerust stellen?

MinnieM vindt dit leuk.
  2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoe moeilijk ook, het zegt helemaal niets. Probeer toch vertrouwen te houden.

3. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Tja, ik weet eigenlijk ook wel dat het niks zegt.
    Moest even mn ei kwijt.
    Zijn er dames die ook rond deze tijd minder last van bepaalde symptomen kregen? Hoe liep dat af?

MinnieM vindt dit leuk.
  4. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Bij mij namen de symptomen rond de tien weken af, bij beide zwangerschappen en heb twee gezonde kinderen mogen krijgen.

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Bij mij is het ook afgenomen.. Precies wat je zegt. Alleen savonds en sochtends wat gevoelige (zeker niet pijnlijk) borsten.

Misselijkheid ook een stuk minder, maar afgelopen maandag had ik drukke spartelende kindjes in mn buik.

Maar stress is ook niet goed. Waarom bel je gewoon niet even de VK? Misschien mag je gewoon even langskomen voor een echo om gerustgesteld te worden?

6. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Bij mijn eerste zwangerschap eindige dat in een miskraam, maar wel al met 5/6 weken. Nu, bij mijn tweede zwangerschap, had ik ook ineens geen last meer van pijnlijke borsten etc, maar ons wondertje zit nog steeds in mijn buikje! Symptomen komen en gaan, en straks juich je als je even van je misselijkheid af bent, en dan begint het alweer.. Uiteraard is iedere zwangerschap anders en ik hoop van harte dat ook bij jou alles goed mag blijven gaan!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik kreeg in week 9 ook last van hoofdpijn en mijn misselijkheid begon toen ook weg te trekken, deze week heb ik er dan weer meer last van maar denk door spanning...

8. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Ik ben alleen in week 7 goed ziek geweest vd zwangerschapverschijnselen. Daarna zo goed als verdwenen. Later rond week 28 veel last van maagzuur.
    Inmiddels bijna 37 wkn zwanger.

Het zegt dus niets. Afwachten dus.

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik ben kotsmisselijk geweest in het begin. Rond de 9 weken minderde het bij mij ook. Dodelijk onzeker werd ik daarvan, was bijna in staat om het ZH om die reden te bellen haha. Maar heb ik nét niet gedaan en bij de volgende echo bleken beide kindjes het nog prima te doen! :)

10. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Bij mij waren de klachten met een week of 7 zo goed als weg. Nu een gezonde dochter van bijna 10 maandjes. Hoewel ik je twijfels wel snap door je verleden. Wanneer heb je weer een echo?

11. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Thanks voor de antwoorden! Ik heb maandag alweer een echo, dus om de vk komende dagen nog te bellen lijkt me een beetje onnodig. Toch wel fijn om een beetje dezelfde ervaringen te lezen.

MinnieM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina