Ik ben twee keer bevallen zonder inleiding en één keer met. Bij de bevallingen zonder kreeg ik een weeënstorm. Eén van 20 minuten en één van 10 (beiden voor 5 extra cm). Bij de inleiding kreeg ik gelijk een ruggenprik (toen ze via het infuus begonnen toe te dienen). Juist bij die inleiding had ik geen storm maar vlagen. Wat ik vervelend vond aan de inleiding was dat alles zo lang duurde. De ballon viel er gelijk uit, tabletten deden niks. Pas toen de opwekkers werden toegediend gebeurde er iets. Wat mij betreft is er geen pijl op te trekken. Het enige wat ik echt opmerkte is dat mijn lichaam er nog geen zin in had en dat het daardoor langer duurde. Maar mijn bevallingen zonder waren veel te snel. Misschien speelt het klaarliggen van de baby een grotere rol.
Hoop voor je dat je straks bevalt! Hier bij beide ingeleid, ook beide keren goede ervaringen. 1e had ik met 41wkn bijna geen vruchtwater meer, gelijk volgende ochtend komen 8/815 vliezen breken en aan het infuus, begon met 2/3cm. Tussendoor lekker onder een warme douche gegaan. Toen het echt zwaar werd zei ik als dit nog uren gaat duren wil ik pijnstillers want uren zou ik niet volhouden haha hij was er dus zo want had al ruim 8cm ontsluiting.Voor 1445u was hij er al. Nummer 2, ivm geen vruchtwater bij de eerste meer iets eerdere 41wkn controle, alles was goed behalve dat m'n bloeddruk steeg. Op WO hoorde ik dat ik op za zou worden ingeleid. Totdat ze vrijdag vroeg belde van wil je vandaag. Uur later in het zh. 10.15 aan het infuus en vliezen breken ook weer 2/3cm die ik al had , ook weer onder de douche en toen belanden ik zo snel in een weeenstorm. De een na de ander en het ging steeds sneller. Op een gegeven moment zei ik ook zit op 7cm en klopte. Infuus hebben ze aangezet maar niet eens meer verhoogd want m'n lijf deed hetzelf. Voor 13u was hij er. Bij deze bevalling was het net achteraf alsof het niet gebeurd is denk omdat het zo snel ging allemaal. Beide keren zonder pijnstillers het was te doen en toch kids van 3850/53cm en 4235/57cm. Nummer 3 komt er niet maar denk dat die eruit zou floepen bij het vliezen breken