Hoe verliep jullie innesteling voor degene die er iets van vernomen hebben ? Ik had vandaag zo iets geks ... ging na het toilet om te plassen en voelde iets lopen . ( sorry geen frisse details ) Er liep een enorme sliert bruin slijm uit , toen veegde ik gelijk af en er zat aan het papiertje erg veel slijm met super licht ietsje een roze kleur . Ben gaan plassen , weer afgeveegd en toen zat er weer gewoon doorzichtig slijm aan . Ben benieuwd ... Eisprong al gehad , had vanaf cyclus dag 14 af en toe na de daad / ontlasting veeg bloed verder niet . Baarmoeder zat cyclus dag 18 tot ongeveer 21 erg hoog .. nu nog wel wat hoog trouwens kan niet goed pijlen of hij al zakt ( moet dat trouwens ) ? Ik zit nu op cylus dag 25 Bloeding rond eisprong was op cyclus dag 14 iets roze met afvegen Cyclus dag 16 paar druppels rood verlies met afvegen Cyclus dag 17 druppel rood met heel veel slijm met afvegen 19 en 20 eerst bruin slijm verlies en na ontlasting druppel rood met veel slijm na afvegen 23 na ontlasting roze / bruin met afvegen En vandaag cyclus dag 25 bovenstaand verhaal . Oja ik durf nog niet te testen ivm vroege mk die begon op 4 januari , dus ben gewoon ergg benieuwd na ervaringen
Door je miskraam kan je cyclus wat ontregeld zijn. Dit kan zomaar resulteren in wat tussentijds bloedverlies of een eerder begonnen menstruatie die wat traag op gang komt. Verder denk ik dat voor de duidelijkheid het beste is om het bij één topic te houden gezien je nu meerdere topics hebt over bloedverlies op verschillende dagen maar in dezelfde cyclus.
Mjn innesteling ging zo: Cd 14: Positieve ovulatietest, die avond seks gehad. Cd 19 (5 dpo): die avond best buikpijn, rugpjjn en liespijn gehad, en wist toen direct ik dat ik zwanger was. Cd 24 (10 dpo): positief getest Ik heb geen ervaring met bloedingen en hoge baarmoeders(?)