Hallo meiden, Ik zou graag met meiden willen kletsen welke ook opnieuw zwanger willen worden na een miskraam. Het lijkt me fijn om ervaringen te delen met mensen die precies weten hoe je je voelt/hebt gevoelt Zijn er nog meer meiden die hier behoefte aan hebben? Ik hoop dat jullie aansluiten!
Ik kom wel graag meekletsen! Ik heb in april en juni een miskraam gehad. In april was het ongepland, ik had een nexplanon en toch werd ik zwanger. Een dag na de test begon de miskraam en ik ben er heel ziek van geweest. Ik heb mijn nexplanon weg laten halen omdat vriend en ik beide een goedbetaalde baan hebben, een mooi huis en een gezonde kinderwens. De tweede miskraam was na 7 weken, ik had op de zaterdag nog een echo gehad met een kloppend hartje, de volgende dag kreeg ik ineens krampen en bloedverlies, maandag weer een echo en er was geen hartje meer te vinden. Ik geloof dat ik op de donderdag het vruchtje ben verloren. Het is allemaal heel erg snel gegaan. Maar bij de 2e ben ik heel nuchter geweest, ik ben gewoon op maandag naar mijn werk gegaan omdat ik geen zin had om de hele dag thuis te zitten wetende wat er allemaal gaande was. Ik heb zo'n 2 weken nog een terugval gehad, ik besefte toen pas wat er allemaal was gebeurd. Maar ik probeer nuchter te blijven omdat ik weet dat het kan. Dit is nu mijn 1e ronde na de 2e miskraam en ik mag over 8 dagen weer testen, maar toch ben ik bang. Ik denk dat de nexplanon de reden was van de miskramen, waarschijnlijk zaten er bij de 2e nog hormonen in mijn lichaam. Mocht het weer misgaan deze keer, worden ik en vriend onderzocht. Maar we hopen natuurlijk dat het niet zover hoeft te komen. Ik heb nog goed contact met mijn vk (die toevallig bij mij om de hoek woont dus zie haar regelmatig). Ze is echt mijn steun en toeverlaat.
Hè melliemuis, wat naar! Volgens mij zat jij bij mij in het februari topic... Ik heb gister een week geleden mijn miskraam gehad.. Ik had met 8 weken een mooi kloppend hartje.. Tot ik met iets meer als 19 weken war bloedverlies kreeg geen paniek maar wel even extra controle, helaas toen is gebleken dat hartje al met 8.4 wk was gestopt.. Erg verdrietig en een dag na de echo is mijn miskraam echt op gang gekomen, ik heb er lichamelijk erg veel last van gehad, mentaal heb ik het ook even moeten verwerken ik ben de hele week dan ook thuis geweest en sinds gister weer aan het werk. Het vloeien is gestopt, nog een klein beetje bruinverlies en mijn zwangerschapstest is weer wit. Ook wij gaan er meteen weer voor, nu op CD9 mocht mijn cyclus weer meteen opgang komen dan rond CD18/19 mijn eisprong.. Ik hoop voor ons op meer geluk de volgende keer! Op naar een mooie blijvende zwangerschap! Ben je nu super onzeker of kan je het redelijk handelen?
Ja, ik zat ook in het februari topic! Wat rot, jij ook al? Ik had al even gekeken maar toen werd ik er weer een beetje week van, dus sindsdien niet meer gekeken daar. Goed dat je er direct weer voor gaat en hopen dat het snel weer raak is! Bij mijn eerste was ik helemaal kapot. Eerst de schrok van een positieve test en daarna direct een miskraam. Ik was even goed in de war. De tweede heb ik beter kunnen verwerken, mede dankzij het forum en dat ik zo'n nuchtere Zwollenaar ben haha. Toch fijn dat je er hier zo met iedereen over kan praten. Hoe is jouw vriend/man? Gaat hij er nog een beetje nuchter mee om?
Hè meiden wil ook wel mee kletsen. Ik was na de eerste maand stoppen met de pil gelijk zwanger leuk kerst kano alleen bij de eerste echo kregen we te horen dat en een siamese tweeling was en niet met een been aan elkaar nee 2 hoofdjes, 2 armen en vier benen alle belangrijke organen deelde ze, er was geen overlevingskansen kans en voor mij zou het ook erg gevaarlijk zij .dan komt de moeilijkste keus....zelf beslissen over leven en dood...hart verscheurend want het hartje deed het super goed hebben we ook nog gehoord. Naar ook jullie verhalen. Ik hoop zo dat we gauw weer in verwachting mogen zijn...
Jeetje hoekje, wat een heftig verhaal, lijkt me inderdaad een vreselijke beslissing.. Heb nu al een paar keer gezegd dat ik blij ben dat het kindje zelf de beslissing heeft genomen en dat ik niet bij bijv 20wk moet beslissen om de zwangerschap af te breken ivm niet met het leven verenigbare afwijkingen.. Pfoeh hoeveel kans is er op een Siamese tweeling en is dit ook genetisch? Hoelang zijn jullie al weer bezig voor een nieuwe zwangerschap?
He wensje88 ja zo heeft iedereen zijn verhaal hè. Bij jou net zo ook heel heftig. Nee het is niet genetisch bepaald gewoon domme pech foutje van de natuur te laar gedeelte helaas. Komt 1 op de miljoen keer voor. Dus nou ja toch een lot uit de loterij. Dit is onze 3 de ronde en ik heb een gevoel dat het raak is vandaag nod maar niks te bekennen langste cyclus was 35 dagen dus tot morgen. Ik ga zaterdag testen. Ben ontzettend moe niet normaal meer.maar ja afwachten maar. En jullie?!
Wow Hoekje, dat is apart en rot! Gelukkig is het niet genetisch.. hopen dat het idd nu weer raak is en dat het goed gaat Ik heb vanochtend een tuurstreepje gehad. Ik wil zaterdag (mij kennende morgen) weer testen, hoop dat er een plakker in zit deze keer!
Ja idd een apart verhaal je hoort dat alleen in landen zoals India enzo toch? ! Nou ja ik denk dat het raak is ben al 4 dagen misselijk nu zelfs vanaf het opstaan temp blijft hoog. Morgen ga ik testen tegelijk met jou als je het vol houdt hash fijne dag meiden xxx
Ooh wat spannend meiden! Ben wel een beetje jaloers hihi Ik ben net weer begonnen met ovutesten dus hopelijk ook bij mij snel weer raak..!! Niets was mooier dan het geluk en de blijdschap van het zwanger zijn.. Is het voor jullie beide trouwens jullie eerste kindje? En hoe oud zijn jullie? Bij ons is het ons eerste kindje en ik ben 26 jaar Spannend hoor ik ga iig voor jullie duimen!!
Ik ben vanochtend helaas ongesteld geworden dus ik zit hier nog ff haha. Wat een teleurstelling zeg.. Dit wordt onze 1e inderdaad. Ik ben 23 en mijn vriend is 28
Ja begrijpelijk dat je een beetje jaloers bent ken het gevoel! morgen ga ik testen dus dan weten we meer, maar het kan bijna niet anders.. Ik hoop dat het voor jou ooook heeeeeel snel weer raak is blijf voor je duimen. ik ben 29 en het is ons eerste kindje (eigenlijk derde dan ! succes meiden en we houden elkaar op de hoogte.xx
neeee nou NIET LEUK!!!! balen maar nieuwe ronde nieuwe kansen we blijven hopen!!!! roze roze roze. in welke week kregen jullie de miskraam??
Heey dames Ik wil ook graag meekletsen.. Heb zelf in april een MA gehad bij 8.3 weken en 2 weken terug een BBZ waarbij mijn eileider is gescheurd en verwijderd is.. Ik ben veel bloed verloren maar vanaf morgen ga ik weer voorzichtig aan werken. Ik hoop dat wij allemaal snel zwanger zijn!
Welkom Miss86! Hoop ook dat je snel een plakker hebt! Mijn eerste miskraam weet ik niet. Ik werd zwanger door mijn nexplanon heen en kreeg een miskraam de dag na mijn positieve test. Ik gok niet heel lang, zo'n 5 weken. De tweede was op precies 7 weken.
Hee meiden, ik zou ook graag meekletsen! Ik ben Bobelle, 28 jaar en wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Ik heb in mei een mk gehad met bijna zes weken. Heel pril was het dus nog en ik had niet verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben. Nog steeds ben ik af en toe verdrietig en dat vindt mijn omgeving lastig merk ik. Mensen denken dat je (zeker met zo'n korte zwangerschap) er wel snel overheen bent. Er rust toch een soort taboe op lijkt wel. We hopen snel weer een kindje te mogen verwachten, maar ik merk dat ik er niet meer zo onbevangen in sta als eerst. Twee keer ongesteld geweest nu en heb besloten geen ovu testen meer te doen en ook niet meer voor nod te testen. Hopelijk houd ik dat vol Ik hoop dat jullie allemaal snel weer zwanger mogen zijn!
Meiden ik kon niet langer wachten heb eigenlijk met verkeerde urine getest maar toen kwam zelfs het streepje...joepie!! Foto komt later ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen worden. Hier heerst een dubbel gevoel van geweldig tot angst
Melliemuis nee wat balen zeg en je had zon goede hoop hè get Weeeer een teleurstelling.. Pfff augustus word onze maand hoor!! Welkom miss86 en Bobelle, Ook weer nare verhalen Hopelijk voel je je snel lichamelijk weer helemaal beter Bobelle.. Is niet niks zo.. Ik had mijn miskraam met 10.5/6 het hartje was met 8.4 al gestopt en hier kwamen we op 10.4 achter super verdrietige ervaring Wooow wat spannend hoekje! Morgen ochtend weer testen en ik duimmmmm dat alles dit keer super goed gaat!
Hey bobelle je moet er zeker iet te min over denken deed ik ook maar kreeg toch nod een klap na en als mensen doen van oh zo pril zeg ik maar ze waren wel al af het had wel al een hart. Bij mij was het 9 weken. Elke miskraam is erg Hoe ver je ook bent. Neem de tijd en ik hoop dat jullie heel snel zwanger zijn xxx