Ik heb het borduurpakket van de Efteling gekocht. Nu las ik in de gebruiksaanwijzing dat je de kruissteekjes met 1 draadje moet borduren. Normaal borduur ik de kruisjes met 2 draden en de lijnen met 1 draad. Heeft iemand dit pakket al gemaakt? Hebben jullie het met 1 of 2 draden geborduurd? En heb je genoeg garen om met 2 draden te kunnen borduren?
ik ben bijna klaar met dit borduur patroon. en ik heb inderdaad de kruissteken met 1 draad gedaan. ik zou het niet met 2 draden doen want dan kom je zeker garen te kort. of je zou garen moeten bijkopen dat kan natuurlijk wel.
dat valt mee het ziet er erg mooi uit. op dit moment heb ik nog geen foto. als we vanavond thuis zijn zal ik er een foto van maken.
hier heb je iemand die het patroon ook heeft gemaakt en ook uitleg geeft over de draden. misschien heb je er iets aan Cross Stitch A Long with Mijna: Nieuw borduurpakket - new kit: Efteling - Sprookjes - Fairies
Dat blog had ik inderdaad ook gezien. Ik denk dat ik het maar het beste met 1 draadje moet gaan borduren, maar ik durf niet goed. Ben zo gewend om met 2 draden te borduren...
Mijn moeder heeft hem gemaakt, ik weet ook nog dat ze verbaasd was dat het met 1 draad moest, maar had ze toch gedaan.. Is echt supermooi geworden. Helaas na haar overlijden niet meer terug kunnen vinden, had het graag willen hebben.