Weer PostNL Gezeur....

Discussie in 'De lounge' gestart door Veertje87, 9 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Veertje87, 9 jun 2013
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
    Kom ik net van een weekendje weg thuis, had vrijdag een pakket gemist, dus die middag gelijk online ingevuld dat ik die maandag wilde ontvangen, alles bevestigd etc. Krijg ik nu wen berichtje in de bus dat ze gisteren weer zijn geweest en nu mag ik het zelf maandag afhalen op het postkantoor, lees een mega grote doos!

Vind het echt belachelijk maar waar leg ik dit neer? Waarvoor heb ik dan de bezorg datum veranderd als ze zich er toch niet aan houden?

Ff een baalmomentje na een top weekend!

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Volgens mij kan dat online invullen maar tot dezelfde dag 's avonds, maar weet het niet zeker.. Als je het dan niet aangegeven hebt, komen ze de volgende dag.. Wel raar dat je het alsnog kun invullen dan..

3. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja een uurtje nadat ze waren geweest, lees 1 uur al gedaan omdat we weggingen en het staat er ook op de site, maar ook dat het toch een andere bezorg dag werd !

4. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    succes met ophalen! :(
    Wat ik zelf had; pakketje zou vrijdag komen, ik heb hem NIET gemist, en online was ie in ene opgeschoven naar zaterdag. Is wel bezorgd zaterdag, maar raar dat het een dag opgeschoven wordt zonder melding (en 's ochtends stond er wel dat het vrijdag nog zou komen).

5. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Fijn dat postNL..

Ik had het dat de bezorger voor de deur stond, ik woon 4 hoog en of ik het pakket beneden wilde komen ophalen..
    Vriendelijk vroeg ik of hij het voor eenmaal boven wilde brengen omdat ik "hoog" zwanger ben en het dus allemaal niet zo makkelijk gaat. Pakket was namelijk nogal groot en zwaar..
    En wee je wat hij zegt, nee mevrouw daar doen we niet aan..

Okee, prima, ik ben rustig m'n slippers aan gaan trekken en heb meneer lekker in de regen laten staan totdat ik beneden was!!! Normaal druk ik altijd de deur open zodat ze in de hal kunnen staan..
    Erg kinderachtig ik weet het, maar was zoo boos..

6. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nala010 groot gelijk hor!

Ga nu ook de buren invullen en zorgen dat ze daar dus ook mogen bezorgen als ik er niet ben!

Ja baal echt flink! Morgen 2 pakketten ben benieuwd hoe dat dat verloopt!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh zo, sorry, ik dacht dat je vrijdag al weg was maar dat de datum op het briefje stond ofzo. Dan is het inderdaad wel heel raar..

8. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrrr tot 2x toe deze week er nog boven op dat ze op het laatste moment ineens een dag later leveren ondanks het al aangeleverd is op het depot centrum! Zooooooooo klaar met postNL! Pfffff!

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Grrr irritant!

10. rums

rums Niet meer actief

postNL is prut sinds ze bezuiniging op bezuining is

11. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja da betaal je om de klachtenlijnte bellen, zegt die mevrouw....

Ja dat is u keus om thuis te blijven voor het pakketje, uhm PARDON! Ik was blij dat ik t zag toen ik thuis kwam van de huisarts maar pfff!

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat hij niet naar boven kwam maar om hem dan buiten te laten staan in de regen? Als hun nu de regel hebben dit niet te doen en jij weet dat er een pakketje gebracht kan worden dan vind ik dat jij er voor moet zorgen dat er iemand is die het pakket aan kan pakken, als hij namelijk voor jou een uitzondering maakt moet hij ook een uitzondering voor de volgende en voor de volgende en voor de volgende maken, er moet ergens een grens getrokken worden.

@TS Ik weet uit ervaring dat klagen bij de TNT niet helpt, ze doen er toch niets mee, erg vervelend.

Deel Deze Pagina