Wij hebben een wasemmer (tummytub / bebe-bubble) en onze kleine man vindt dat best heel lekker. We hadden ook een badje met onderstel te leen, maar die gaat binnenkort terug. Een badje gaan we kopen, voor de afwisseling met de tub bevalt ie ons prima. De vraag is alleen: kopen we nu een onderstel (Bebe-jou) waar de wasemmer ook in kan staan of een simpele voor alleen het badje. (1) Is het fijn om de tub op een standaard te gebruiken? Ik ben een beetje bang dat de standaard van bebe-jou vrij veel ruimte in gebruik neemt als ie opgeklapt is, door het tableau wat erin zit. Een basic standaard heeft geen tableau en is wellicht platter weg te klappen? (2) Hoe dik is de standaard van bebe-jou als je m inklapt?
Ik heb de tub ook op de standaard gebruikt en dat vond ik wel fijn. De standaard kan vrij plat ingeklapt worden. Denk niet dat 'ie veel dikker is dan een 'normale' standaard.
Ik heb de tub nooit op de standaard gebruikt, die zette ik eerst op de commode en later in het badje op standaard. Daarentegen heb ik het badje nooit als badje gebruikt.... Ik nam haar vrij snel ook mee onder de douche en daarna mee in het grote bad (2,5 persoonsbad).
Gebruikte hem vaak op de standaard,maar nu mn zoon groter is zit ik op mn knieen naast t bad en mn zoon in de tub... hij is zeven maanden en veroorzaakt imiddels aardige vloedgolven. Opgeklapt is t rekje zo dik als een strijkplank
Nooit geweten dat er verschillende standaards zijn voor alleen badje of de combi met tub. Het deel waar de tub in staat klapt gewoon mee op en 'hangt' naar beneden. Volgens mij is de standaard dan even breed.
Gewoon, mee in bad... Heb daar niet echt een manier voor. Heb wel zo'n badzitje en badring gehad, maar niet gebruikt. Ik nam haar mee in bad met mij en legde haar daarna in het babybadje, waar een handdoek inlag om haar in te rollen (dus leeg badje), mezelf snel afdrogen, badjas aan en dan verder met haar. In bad had ik haar gewoon vast. En volgens mij vanaf 2a3 maanden, maar dat weet ik niet meer...