Half februari heeft mijn man een aantal dagen vrij en willen we er even tussenuit, lekker met ons gezinnetje. Hij heeft een zeer drukke periode achter de rug, dus even relaxen is ons motto. Wie weet een leuk hotel/huisje of park, of heeft andere leuke ideeen wat we kunnen gaan doen? We hebben jonge kindjes dus uiteraard moet het voor hen ook geschikt zijn.
Pipodorp! Google maar eens. Wij zijn er met ons zoontje geweest toen hij andrhalf was en hij vond het geweldig! En er is voor elke leeftijd tot 12 jaar een hoop vermaak.
Pipodorp ziet er wel heeel leuk uit idd! Maar zou dit niet leuker zijn als het mooi weer is??? Ik ga het in elk geval aan mijn man laten zien vanavond!
wij zijn een paar x op een roompotpark geweest, last minute geboekt op rpholidays.nl. Wij vonden het erg leuk en niet duur. Fijne vakantie alvast
Haha ik dacht ook pipodorp we zijn er vorige week geweest! Ik vond het meer iets voor in de winter want de speelstad is binnen en je kan ook gaan zwemmen. Voor de kinderen is het echt geweldig!! Of het voor jezelf nu echt zo relaxen is weet ik niet haha. Maar ik zeg altijd als je kinderen het naar hun zin hebben heb je het zelf ook naar je zin. In het zwembad zitten er wel sauna's bubbelbad turksstoombad enz dus kan je toch een beetje relaxen.
Toen wij er waren was het baggerweer. Maar het meeste is binnen. Je hebt buiten wel speeltuinen en een springkussen en midgetgolf maar wij zijn daar niet eens aan toegekomen omdat het binnen zo leuk was.
Gewoon naar Centerparcs? Ik heb eventueel nog wel een kortingscode voor je, dan krijg je 40% korting! Je zou bijvoorbeeld naar de Huttenheugte kunnen gaan, dan kun je naar dierenpark Emmen. En naar plopsaland. En verder is het zwembad in huttenheugte ook erg leuk!
Pipodorp ziet er leuk uit! Ben vroeger wel eens in speelstad oranje geweest! Maar vind dat persoonlijk toch meer wat voor kinderen vanaf een jaar of 4 of 5. Maar ik ga het onthouden voor later!
We waren er met een kind van dik 2 en was super voor haar! Ze kon bijna alles doen. En als ouder mag je ook overal mee.
Ik 'gooi' alles vanavond bij mijn man in de groep. Lief aangeboden van je! Ik kom er op terug als hij CenterParcs een leuk idee vindt (vindt hij sowieso erg leuk hoor daar niet van, even kijken of het ook op afwijkende data kan; wij willen nml, van woensdag - zondag) Nogmaals dank voor alle reacties!