Ervaringen iphone 5s en 5c

Discussie in 'De lounge' gestart door Elvira, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hi allemaal,

Wie heeft er ervaringen met de iphone 5s of 5c of misschien wel met beide? Ik heb al jaren verschillende iphones gehad en nu mag ik dus van mijn provider een nieuwe uitzoeken.

Ik twijffel nu enorm tussen beide. Voor de 5s een hoge bijbetaling en de 5c een kleinere. Ik doe altijd vrij lang met mijn telefoons maar probeer een juiste keuze te maken.

Ik hoor graag jullie ervaringen, waarom koos je voor de 5s of de 5c?

Groetjes Elvira

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ikzelf heb een c, in mijn omgeving veel mensen met een s. Zelf vond ik de kleurtjes leuker van de c t.o.v. die van de s, dus dat werkte al veel mee in de keuze. Volgens mij is het vooral zo dat de c van plastic is en de s niet, de s een betere camera heeft, s werkt met vingerafdruk herkenning bij openen, heeft iets andere knopjes aan de zijkant en hij is iets sneller (dat laatste weet ik niet zeker meer overigens).

Voor ons was de c al zo'n vooruitgang t.o.v. de oude telefoon dat ik die extra kwaliteit van de camera en snelheid niet echt mis en het plastic.. Ach, dat waren mijn voorgaande telefoons ook. Vind het er niet goedkoop uitzien. Wel duidelijk anders, maar that's it.

Ben er erg blij mee!

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik heb een 5s. Bevalt mij super. Apple is gewoon heel fijn.
    Er zit een mooie camara op.
    Heb hiervoor een 4 gehad. Heb daar drie jaar mee gedaan en die nu verkocht.

Als je wat wilt weten over de 5s dan hoor ik t wel

4. minon

minon Niet meer actief

De iphone 5c is wat zwaarder dan de 5s.
    De behuizing is van plastic ipv aluminium.
    Op de 5s zit een betere chip en processor waardoor die veel sneller is.
    Op de 5s zit een betere camera met dubbele ledflitser waardoor ook bij donker het licht beter verdeeld wordt en dus mooiere foto's maakt. Ook is er iets met diafragma en pixels gedaan waardoor de fotos veel scherper zijn dan bij de 5c
    De 5s kun je ontgrendelen met je vingerafdruk (werkt echt super)
    5s ondersteund ook 4g weet niet of de 5c dat ook ondersteund maar je internet is echt razendsnel dan.

Ik heb zelf de 5s.

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik neig zelf ook meer naar de 5s, al vind ik
    De kleurtjes van de 5c ook leuk. Maar ja fotokwaliteit vind ik dus heel belangrijk. Ik kan gewoon heel moeilijk kiezen.

6. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook de 5s en geniet van de 4g. Internet is snel.

Deel Deze Pagina