Dan ga ik de k ik toch voor de iPhone 6! Niet de plus hoor haha Qua geld in abbo scheelt het me niet zo veel ik ga geloof ik 5-6 euro meer betalen per maand dus dat valt mee
Ik hoop dat ik hem ook heel fijn ga vinden. Ik internet veel en vind de camera ook erg belangrijk hopelijk is dat ook allemaal goed.
Ik heb een iPhone sinds de iPhone4. Tussentijds een keer een uitstapje gemaakt naar iets anders, maar als snel weer terug. Ik vind het hele fijne telefoons. De iPhone 6 is iets groter, waarschijnlijk ben ik een van de weinige die dat wel jammer vind. Ik hou wel van de grootte van de 5, net iets handzamer. Verder een heerlijke telefoon.
Ik ga voor de iPhone 6 en die is 4.7 dus niet veel groter dan de Samsung s3. Vind een groot scherm ook wel fijn met het vele internetten wat ik doe haha. Is het nou zo dat de iPhone 6 kan buigen ? Daar hoorde je zoveel klachten over
Die klachten zijn in het begin geweest en meer ophef over gemaakt dan nodig was😏 mijne is niet gebogen en je moet volgens mij heeel lomp doen om dat ding te laten buigen. Zou niet weten hoe. Misschien in kontzak in strakke broek ofzo maar ja daar heb ik hem nooit rn heb hoesje. Ja ik heb hem verzekerd, bij tmobile afgesloten. Foto camera is goed, mooie kwaliteit
bedankt voor de reacties. Ik ga morgen bij abbo verlengen, en ga voor de iphone 6 Zit nog even te bedenken over een verzekering te nemen of niet... betaal al jaren 40 euro per 3 maanden voor jan noppes eigenlijk wat er is nooit wat. 1x beeldscherm stuk maar dat is toen via de inboedel opgelost
Veel plezier met je nieuwe phone! Photo's zijn idd super. Welke kleur ga je kiezen? Verzekering alleen doen als je niet uit eigen zak zou kunnen betalen wat de andere verzekeringen wèl dekken. (reis-inboedel etc.)
Ik heb sinds een paar weken de iphone 6 en ben super tevreden. Hiervoor had ik een iphone 4 met maar 8gb dat was pas frustratie dus heb meteen 64gb genomen. Het scherm is wel even wennen, maar daarna heel fijn.
De vorige keer hebben we het op de inboedelverzekering gegooid hihi Reizen doen we verder niet. Weet niet wat het kost om iets te laten vervangen bij de iPhone? Ik betaal nu 37 euro in de 3m voor de verzekering met een iPhone word dat al 10 euro meer geloof ik als je dat x12 doet betaal ik weer een flink bedrag Ik moet hem gewoon niet stuk maken haha
Ik Doe ook de 64gb anders word t erg duur. Ik leeg me telefoon met foto's regelmatig enz dus dat moet goedkomen ...bij de 4s 64gb nooit problemen met t geheugen gehad