64 gb is voldoende hoor voor de meesten! Ik heb 128 maar dat was omdat ik op die eerste dag in de rij heb gestaan en tegen de tijd dat ik aan de beurt was hadden ze alleen nog maar 128 Maar dat maak ik never nooit niet vol! Hiervoor had ik een 5s met 16gb en dat was echt frustrerend. Kon ik soms niet eens een software update doen voordat ik een stapel foto's had verwijderd. :x
Even een vraagje hoe halen jullie je foto's van de iPhone af? Ik heb geen verstand van iTunes en vroeg me af of ik de foto's die erop staan eens in de zoveel tijd naar mijn externe harde schijf kan importeren?
Ik heb gelijk Iphone 6 gekregen van manlief na dat ie paar dagen uit was, en het bevalt me zeker goed!!! Zooo tevreden ermee
Ik ken alleen iTunes die daarvoor werkt en automatishe gaat synchroniseren. Miss via YouTube even een voorbeeld filmpje kijken ?
Positieve verhalen dus! Ben ik blij om... Zondag wil ik me abbo gaan verlengen dan is het hier koopzondag hoop dat ze dat op zondag ook gewoon kunnen doen. Zal toch wel ?
Ik heb nu sinds een maandje de iPhone 6. WAT EEN FIJN TOESTEL. Hiervoor de 4 en 5 gehad. Ik ben sowieso Apple fan geworden. Ik doe echt alles met mijn telefoons, dus de iPhone 6 was echt een vooruitgang op mijn iPhone 5. LOVE IT!