Blijven in Gent of toch naar Jette of ergens anders?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door msm, 29 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msm

msm Actief lid

31 okt 2020
    101
    44
    28
    Vrouw
    Korte geschiedenis; uit onze eerste IVF is onze dochter geboren, direct de verse terugplaatsing. Daarnaast nog 5 cryo’s, waarvan 3 van goede kwaliteit. Geen van de terugplaatsingen bleef plakken.
    2e IVF in NL, 3 embryo’s, allen geen goede kwaliteit. En geen plakkers.

Juni-augustus- natuurlijke zwangerschap (eerste natuurlijke zwangerschap ooit voor mij), helaas miskraam rond de 9 weken.

3e IVF/ICSI UZ Gent, 3 embryo’s maar zijn op dag 5 nog morula’s met relatief veel fragmentatie. Uiteindelijk 1 vroege blasto terug geplaatst. Niet de beste kansen als er al kansen uit voorkomen.

In mijn kant van de familie (vanuit de lijn van mijn vader) lijkt het moeilijk om kinderen te krijgen. En is er een sterk vermoeden van slechte eicelkwaliteit.

Nu zijn we ons aan oriënteren, blijven we in Gent (vind ik zelf geen prettig ziekenhuis), stappen we over naar Brussel (Jette)? Of toch iets anders?

Heeft er iemand ervaring met zowel UZ Gent als Brussel? Of wellicht Dr Valkenburg?

We willen nog maximaal 2 pogingen doen voordat we overstappen op eiceldonatie.

2. Clad

Clad Bekend lid

11 aug 2020
    550
    462
    63
    Vrouw
    Hier ervaring in Jette. Super fijn ziekenhuis (wel een beetje een fabriek), duidelijke communicatie en je kan echt overleggen met de arts over je behandeling. Heel erg blij mee. Ik ben de 3e ICSI poging in Jette zwanger geraakt.

Deel Deze Pagina