Ervaringen IUI zonder hormonen VUMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door yaya1988, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaya1988

yaya1988 Actief lid

15 mei 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames,

Binnenkort wordt ik opgeroepen voor een intake in het VUMC voor IUI zonder hormonen. Wij hebben met de gyn afgesproken dat we het eerst drie maanden zonder hormonen gaan proberen, Soms heb ik namelijk wel een eisprong van mezelf wat blijkt. Zaad van man is goed, dus het ligt bij mij.

Ik ben erg zenuwachtig voor deze volgende stap, en de dagen gaan erg langzaam. Kan iemand mij alvast voorbereiden op de IUI, heeft iemand al succes gehad met deze behandeling?

Hoor het gauw van jullie dames, ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

2. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    yaya1988, ik heb afgelopen maandag mijn eerste iui zonder hormonen gehad...ik weet niet of het gelukt is maar ik kan je zeggen dat het bij mij geen pijn deed (behalve toen het slangetje mijn baarmoeder bereikte) en na 20 min liggen mocht ik weer gaan..Nog steeds nergens last van, alleen af en toe steekjes aan mijn rechterkant (eileider)..we zijn allebei gezond..ik heb net ook een onderwerp hierover geopend 'iui zonder hormonen: positieve verhalen', hoop dat er veel positieve reacties op komen :-D

Deel Deze Pagina