Starten behandeling na een miskraam

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Harper1987, 31 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harper1987

Harper1987 Actief lid

19 sep 2018
    331
    196
    43
    Vrouw
    Iemand ervaring hiermee... Ik mocht na mijn miskraam meteen starten met puregon omdat ik schoon was en hcg nog maar 3 was. Inmiddels alweer 13 dagen aan het spuiten en heb 1 follikel die op 1cm blijft hangen. Medicatie opgehoogd maar 2 dagen later nog steeds 1cm en baarmoederslijm vlies is 1mm dunner geworden. Dinsdag nogmaals meting om te kijken of hij nu wel gegroeid is. Voorheen spoot ik 75eh en op dag 14 altijd eisprong en spuit nu al een aantal dagen 100eh en er gebeurt niets. Zou er nog een kans kunnen zijn dat met 3 dagen 100eh spuiten de follikel gaat groeien of kan ik het beter afkappen? Miss is mijn lichaam nog van slag van de miskraam. Ben verdrietig en gefrustreerd dat mijn lichaam mij nu zo in de steek laat.

2. Hoopvol2019

1 feb 2019
    81
    4
    8
    Vrouw
    Hoi , ik heb er geen ervaringen mee . Maar ik weet wel dat na mij miskraam mijn lichaam behoorlijk ontregeld was en waarschijnlijk nog steeds. Ik begrijp je gevoel dat je lichaam je in de steek laat. Helaas kun je niks forceren. Veel sterkte!

3. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Wij moesten hier bewust een maand overslaan na de miskraam om het lichaam de kans te geven weer wat regelmaat te krijgen. Wij hebben de miskraam gekregen half mei en eind juni de 1e echte menstruatie. Deze hebben wij netjes afgewacht en pas weer begonnen bij de menstruatie daarna. Ik heb nu een week langer moeten spuiten omdat de follikels ook niet groeide. Uiteindelijk wel goed gekomen, maar ik denk dat je je lichaam ook even zeker een maandje wat rust moet gunnen. Sterkte.

Deel Deze Pagina