Beste dames, Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden, dus mijn 2e IUI is mislukt (3e ronde puregon). Nu is het zo dat ik dus eigenlijk woensdag moet beginnen met spuiten, maar mijn man gaat komende week voor een week weg, is pas maandag 28 maart terug. Dat is dus cd 14/15, nou heb ik mijn eisprong rond die datum met puregon. Maar wil ik het liever paar daagjes uitstellen. Dus kan ik dan ipv cd 3 op cd 5 beginnen met puregon? Weet nog dat dat met clomid wel kon... Iemand? Xxx
Als ik jou was zou ik dan morgen de fa bellen om te overleggen. Zelf dokteren is in dit geval toch niet altijd handig.... Denk ik. Succes ermee!
Ja, ik wilde sowieso morgen bellen en vragen, maar vroeg me af of iemand ooit later is begonnen? Ik ben wel eens op cd 4 begonnen, was geen probleem volgens de verpleegkuundige. Xxx
Balen vrouwtje dat je ongesteld bent geworden Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden. Ik zou het inderdaad overleggen met je gyn. Sterkte en ik ga voor je duimen voor de komende ronde!!
Hey meis, Wat klote dat de 2e niet gelukt is!! Volgens mij kun je tussen dag 3 en 5 beginnen. Maar idd voor de zekerheid de gyn even bellen. Ik denk aan je, meis!! Dikke knuffels Xx
Ik heb nu 3 IUI's achter de rug: De eerste begon ik op dag 2. Eisprong op dag 16 De tweede begon ik op dag 3. Eisprong op dag 15 (!) De derde begon ik op dag 4. Eisprong op dag 16 (!!) Dus in mijn geval is er geen pijl op te trekken.
Hoi meis, Ik weet natuurlijk niet hoe je normaal op Puregon reageert en hoe makkelijk je eitjes aanmaakt, maar als je het (wanneer dit uberhaupt aan de orde is) niet erg vindt om een maand maar 1 eitje te hebben dan zou je ook kunnen overwegen om wat minder te spuiten (natuurlijk in overleg met je arts). Misschien is dit niet bij iedereen het geval, maar minder spuiten betekende bij mij altijd steevast een latere ovulatie. Succes!
Ik moest altijd op cyclusdag 3 beginnen. Met Clomid was het wel op dag 3, 4 of 5. Als je te laat begint met spuiten, dan kan het zijn dat je lichaam niet meer reageert. Dus ik zou het voor de zekerheid even navragen. Succes!