Ik ben dus bezig met KID... Ik had na de laatste poging 2 cystes.... en Provera gekregen... Afgelopen donderdag kreeg ik een bloeding en ik had voor vandaag gehoopt dat de cystes weg zouden zijn... Niet dus! Ze zaten er nog in volle glorie! Deze maand wordt het dus weer niet! Ik moet over 3 weken ongeveer terugkomen en dan gaan ze kijken of ze weg zijn of niet... Zijn ze niet weg krijg ik waarschijnlijk een ander middel als Provera... Ik baal hier gigantisch van....
Ik kan me voorstellen dat je heel erg baalt! Maar hoe moeilijk het ook is je mag de moed niet verliezen hoor! Heel veel sterkte meid!
hoi wishgirl, ik heb ook cystes en hoop ook zo dat ze bij de eerstvolgende menstruatie weg (a.s. dond. maar hopelijk niet natuurlijk)zullen zijn. ik lees dat je provera hebt meegekregen. wat is dat?
@Stienke... Ik doe heeeeel erg mijn best om mijn moed op dit moment niet te verliezen... Ik ben nu even zoooo teleurgesteld in mijn eigen lichaam dat de tranen achter mijn ogen prikken... Wat een gedoe altijd... Maar ik geef niet op hoor hihih @rach84... Ook al cystes... Hoe lang heb jij ze al en hoeveel als ik vragen mag? Provera zorgt ervoor dat er een menstruatie opgewekt wordt (hopenlijk) waarbij de cystes dan hopenlijk ook verdwenen zijn, maar dit werkt niet altijd.... Het wordt geprobeerd....
Ach meid, hier even een knuffel voor jou! Die teleurstellingen zijn ook kl*** en daar mag je best verdrietig van zijn! Heel goed dat je niet opgeeft!
@Stienke... Dank je wel! Af en toe kan ook ik wel eens een knuffel gebruiken idd.. Ach en weet je... Ik ben dan alweer zo lang bezig en zoveel tegenslagen... En dan denk je bij de zoveelste... Waarom ik toch steeds? Ken je dat gevoel?
Zeker weten, dat gevoel is heel herkenbaar, ik word er soms ook heel erg boos van, mijn vriend probeert me dan heel lief te troosten, alleen hij heeft al een dochter en daardoor heb ik vaak het idee dat hij het niet helemaal snapt, hoe goed hij zijn best ook doet!
Dat heb ik nu dus ook... Ik ben ook boos! Boos en teleurgesteld in mijn eigen lijf! Het is denk ik ook heel moeilijk voor een ander om het te beseffen wat het echt is... Ik denk da het voor partners ook moeilijker te beseffen is... Zij ervaren het toch anders als de vrouw denk ik dan... Ik ben dan alleen en ik heb gelukkig al wel een dochter, maar dat wil niet zeggen dat ik niet ontzettend veel verdriet heb natuurlijk... Ik ben inmiddels al meer dan 3 en half jaar bezig... En ik heb een mk en een bbz gehad... En al een aantal keren cystes... Het is gewoon niet leuk meer nu... Maar ook dat zul jij herkennen hiihii
Ik laat overigens mijn ticker maar gewoon doorlopen voor nu... Ik weet niet wat de toekomst nog brengt...
Klopt, voor een man is het anders! Maar wat een bewondering heb ik voor jou dat je dit alleen doorstaat zeg! Mag ik vragen wat daar de reden van is? Mag ook in pb hoor, en als je 't niet wilt vertellen ook prima! Ik hoop dat je boosheid gauw omslaat in optimisme en ik wens je echt alle goeds!
Zodra de cystes weg zijn en ik weer verder kan is mijn boosheid ook weer over hahaha Ik heb weinig keus he dat ik het alleen moet doorstaan hihihhiih Ik ben alleenstaand omdat ik eenvoudig weg de juiste man nog niet heb gevonden... Geen spannend verhaal dus haahhaha
Hoeft ook geen spannend verhaal te zijn, alleen zijn is echt niet leuk, knap dat jij dit dan toch gaat doen zeg! Ik was het alleen zijn meer dan beu, en heb mijn vriend via Lexa opgescharreld!
Dat kan natuurlijk ook he... lang leve internet! Ik ben al heel lang alleen want ik heb mijn dochter al van 6 en half he... Ik ben het wel gewend ondertussen, maar er zijn dagen dat ik het ook liever wel anders had gezien... maar tis even niet anders... Maar ook ik zal mijn prins ooit wel eens tegenkomen....
Mijn vriend heeft ook een dochter van toen 6, en hij had zichzelf op Lexa gezet, en ik heb erop gereageerd. Zo zijn er ook vast mannen die kinderen geen bezwaar vinden, maar die kun je inderdaad gewoon in real life ook ontmoeten! Ik hoop het wel voor je, want samen is echt veel leuker dan alleen! Met kinderen lijkt het me ook gemakkelijker, om er samen voor te staan. Dus petje af hoor voor jouw keuze om dit avontuur alleen te doorstaan!
Hoi Wishgirl Baleen man dat je lichaam je dan zo kan teleurstellen he. Ik heb ook een cyste die maar blijft zitten waar ie zit en nu helaas ook een poliep in de baarmoeder erbij! Provera is bij mij nog niet voorgeschreven, wel heb ik in jan voorgesprek voor laparoscopie en hysteroscopie. Op die manier hopen ze onregelmatigheden weg te halen. Veel sterkte meis.
Maandagavond, de dag dat ik de echo had dat de cystes er nog zaten, kreeg ik buikpijn en snachs is er weer een heftige bloeding begonnen met stolsels en slijm... Ik heb vanmiddag even gebeld met de fert.arts en zei denkt dat dit mijn eigenlijke menstruatie is... Ik mag morgenvroeg voor een echo... Maar ik werd al meteen gewaarschuwd: het kan een menstruatie zijn, maar de cystes hoeven niet weg te zijn.... Afwachten dus...
Dank jullie wel....! Ik hoop het natuurlijk heeeeel erg... Maar diep in me zegt een heel klein stemmetje dat ze er nog wel zullen zitten... Maar goed... tis afwachten...!