Dag meisjes, Ik ga nu op eigen houtje deze 2e icsi ubiquinol gebruiken. Onder het mom baadt het niet dan schaadt het niet. Iemand ervaring met deze "vitamine"? Ben wel benieuwd Bedankt
Ja ben ook benieuwd, had t aan dr S gevraagd, maar hij vond t niet nodig. Waarom andere dames het wel wordt geadviseerd ben ik wel benieuwd naar.
Ik heb het een lange tijd (ong. een jaar) geslikt, eerst 50, later 100mg. Ik heb 3 pogingen weinig bevruchtingen gehad en de 4e en 5e poging had ik opeens veel bevruchtingen. Ik ben het na de 3e poging gaan slikken, ong. 4 maanden voor de 4e poging. Helaas geen positief eindresultaat met de ubiquinol, maar ik vond het wel bijzonder dat ik normaal amper bevruchtingen had en toen opeens 9 op 9 en 6 op 7. Ik zou wel minstens 3 maanden voor de poging beginnen.
Ik ben in februari begonnen met ubiquinol. 100 Mg. In april had ik een ivf poging met 4 eicellen, wat tot 1 terugplaatsing leidde. Geen zwangerschap, geen cryo's. Heb een verhoogd Fsh (12) en AMH van 1.0. Ik ben na die poging naar een andere kliniek gegaan voor poging 2. Sinds mei/juni ben ik 200 Mg gaan slikken, omdat ik ergens gelezen had dat dat beter helpt. Tweede poging heb ik korte protocol gehad en hoogste dosis medicatie (300 eh). Dat leverde 7 eicellen op waarvan er 6 bevrucht zijn, 1 is teruggeplaatst en 5 zijn in de vriezer belandt. Waarvan 4 ook echt toppers waren. Voor ons echt een topscore, want ook toen we voor ons eerste kindje gingen, hadden we nooit meer dan 1 cryo. Of ik zwanger ben moet ik nog heel even afwachten, maar het was qua opbrengst zeker onze beste poging. En tsja waar het precies aan heeft gelegen weet ik ook niet, maar heb wel het idee dat de ubiquinol goed is geweest voor mijn eicelkwaliteit en daardoor betere bevruchtingen. Denk niet dat ik er daardoor meer eitjes kreeg, maar wel betere.
Ja dat haal ik bier meer ik begin volgende week op dag 4 van mijn menstruatie met prikken maar goed alle kleine beetjes helpen denk ik dan maar
Wauw bijzonder ik duim voor een positieve test voor je. Nee meer eicellen hoef ik niet vorige keer met 112 ie gonal al 24 eicellen alleen de kwaliteit wordt er minder van. Liever wat minder eicellen maar wel van goede kwaliteit dan en meer bevruchting. Mijn amh is 6.26 dus dat is meer dan prima en met stimuleren te prima zeg maar. Ik weet dat je eigenlijk langer van te voren moet starten maar goed ik ga het gewoon proberen alle beetjes helpen denk ik dan maar Ik krijg altijd kort protocol in Dusseldorf dag 13 de punctie en uit begin op dag 4 met prikken begin dan meteen met pureren op dag 4
Huh ik krijg net de ubiquinol binnen daar staat in dat je het niet mag gebruiken als je zwanger bent of wilt worden.....
@Juffie26 : ook ik heb na onze mislukte poging in DD besloten om op eigen houtje Ubiquinol te slikken (naast de vitamines die DD sowieso al aanraadt), aangezien we maar 2 eicellen uit 12 follikels hadden en ik hoopte hiermee de eicelkwaliteit te verbeteren. Bij deze poging (ruim 3 maanden later) mede dankzij flushing 12 eicellen gevonden (uit 13 follikels), waarvan 9 rijp. Helaas maar 3 bevrucht welke niet verder dan dag 2 zijn ontwikkeld (bij vorige poging wel een vroege blastocyst teruggeplaatst gekregen). Dus hier geen positieve ervaring met Ubiquinol (ook geen slechte, denk niet dat het door de ubiquinol ineens niet goed verlopen is)...
Ik heb het geslikt na dat wij met ivf best weinig eicellen hadden en er geen Bevruchtingen was. Heb het bijna 3 maanden geslikt voordat we voor icsi gingen en had toen ineens 25 follikels waar uit eindelijk 18 eicellen zijn gevonden! En er waren er 8 bevrucht! Of het door de ubiquinol kwam weet ik niet, maar met ivf dat resultaat niet gehaald met zelfde medicatie
Ik heb ook ubiquinol geslikt in de drie maanden voor mijn punctie. Weet niet of het er beter door is geworden omdat het de eerste punctie was, maar het voelde goed voor mij. Ken je het boek Innesteling? Daar wordt er ook over ubiquinol gesproken. Welke heb jij gekocht? Volgens mij raden ze het aan om tot de eisprong/punctie te gebruiken maar dat weet ik niet zeker?