Ik heb gister de laatste iui behandeling gehad . Had 2 follikels links Hoop dat deze nou een keer raak is . Ik ben deze maand begonnnen met chinese kruiden vanaf mij menstruatie . Als deze niet gelukt is word het ivf krijg het al benauwd als ik er aan denk ...
Nou meis, ik hoop echt voor je dat het nu gelukt is. Ik heb nu 4 iui,s gehad en zit vandaag op 10 of 11 dpo en heb net een zeer witte test gehad, ik weet ik ben nog zeeer vroeg met testen, maar vrees wel het ergste, ik vrees dat we door moeten naar iui nmr5 en wij krijgen ook na iui nr 6 ivf. Sterkte met wachten meis.
Ik herken je verhaal!! Ik heb vrijdag dm meting voor de 5e iui dus verwacht maandag inseminatie... als dat niet gelukt is dan wachten we een maandje of 2 en dan de laatste en idd ook daarna ivf en daar ben ik zooo bang voor Heel veel sterkte en ik hoop dat t deze keer roch raak is bij je!
Hey, Ik heb vorige week dinsdag inseminatie gehad van de 5de IUI. Het was bij ons spannend of dit onze 1na laatste of laatste zou zijn omdat de zaad kwaliteit de laatste 2 pogingen eigenlijk niet voldoende was voor iui. Als het nu niet goed zo zijn zouden we over gaan op ICSI, maar gelukkig was alles nu prima, en kunnen we indien het deze keer niet lukt nog 1x IUI proberen. Maar toen ik me al aan het inlezen was over de ICSI behandeling werdt ik ook al zenuwachtig. Succes allemaal met de IUI en het wachten, wat is dat zenuwslopend he! Bij mij is het zo erg dat ik elke keer wel iets voel waarvan ik denk, ja nu is het raak. En dan komt die rot ongesteldheid weer!!! Pfff Maar blijf geloven dat het goed moet komen. Succes