Dakkapel plaatsen... welk bedrijf?

Discussie in 'De lounge' gestart door TJS, 5 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Hai!

Wij willen graag op zolder tzt een dakkapel plaatsen. Het liefst over de hele breedte, dit zal zo'n 5 meter zijn.
    Ook is het de bedoeling dat er uiteindelijk van de zolder twee kamers wordt gemaakt, maar dat is iets wat mijn man graag zelf wil doen.

Nu ben ik me wat een het oriënteren, maar weet eigenlijk niet waar te beginnen. Bij welk bedrijf hebben jullie je dakkapel laten plaatsen? En waar moet ik rekening mee houden? Wat moet ik echt niet over het hoofd zien?

Ik ben benieuwd!

2. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ik zou voor een kleine aannemer gaan. Deze leveren vaak goed vakwerk, en zitten qua prijzen vrijwel gelijk aan de grote bedrijven. Let wel goed op wat er allemaal bij de prijs in zit. Wij hebben zelf afgelopen zomer een dakopbouw geplaatst, maar alles zelf gedaan dus geen vergelijking. Mijn broertje laat nu een woningbrede dakkapel plaatsen, maar daar zit alleen de buitenafwerking bij, binnen moet ie dan alles zelf doen.
    Verder zou ik goed opletten wat voor glas bij de prijs in zit, welke isolatiewaarden de kozijnen hebben, welke dakbedekking, buitenkant afwerking, hout of kunststof.
    Welke regio woon je? Misschien kan ik je iemand aanbevelen? Mag ook per pb.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik lees even mee. Die van ons is aan vervanging toe.

4. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb veel positive reacties gelezen over Kodakzo in Moerkapelle vooral om de persoonlijke aandacht.

5. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Vooral verschillende offertes aanvragen!

Deel Deze Pagina