Ervaringen Joolz day kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linda75, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jet

Jet Actief lid

3 nov 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuinslangen-leer hihi :) Hmm ik weet het niet meer hoor, hij is in ieder geval niet stuk bij mij!

2. Jade12

Jade12 Niet meer actief

bestel hem optijd! Wij hebben de Joolz Day Earth in september besteld en kregen telefoon dat de levering vertraagd is. Hij wordt eind februari geleverd.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het scheelt vaak veel om te zeggen dat je 'm sneller wil. Zo hadden wij onze kinderkamer binnen 3wk in huis (gekocht voor onze dochter van 1,5 die toen nog bij ons in bed sliep) en onze wagen hadden we ook binnen 2-3mnd in huis.

4. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ligt ook waar je koopt, prenatal levert vaak sneller dan babydump. De donkey zou bij de babydump 15 wkn duren en bij prenatal hadden we hem binnen een week

5. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik werd door de babydump op zondag gebeld dat hij een week later geleverd zou worden. Het wordt nu week 7 ipv 6, levertijd van 13 weken voor de Joolz Day Earth Parrot Blue.

6. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Oei, dan hoop ik dat we onze bestelling toch echt in week 52 binnen gaan krijgen... Ik ben zo benieuwd... Ik denk dat ik er hier binnen al oefenrondjes mee ga rijden!

7. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Wil je nog 2 maanden oefenrondjes maken?

In week 7 zou de kleine hier 6 weken te vroeg zijn, dan mag ik vast nog niet buitenwandelen. Maar veel later zou ik niet leuk vinden, ik wil dat in en uitklappen toch echt eerst nog meer oefenen.

8. San88

San88 Lid

9 mei 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben eind oktober een Joolz besteld. De gewone versie in antraciet. Zou eerst in week 51 geleverd worden, maar komt deze week al :)

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Je mag er zonder rijbewijs mee rijden hoor ;) even in en uit klappen en dan weet je 't wel, vragen of ze het in de winkel voordoen, zelf het handigheidje vinden en it's easy!

10. Rachelll

Rachelll Lid

11 mei 2012
    15
    0
    0
    Hai, ik heb ook een joolz gekocht, de elephant grey earth editie. Bij aflevering bleek er 1 v/d luchtbanden niet in orde te zijn. Dus ik heb gelijk contact opgenomen met babydump en hun zouden zorgen dat ik een nieuwe band kreeg. 3 weken later (!!!!) kreeg ik een pakketje van joolz binnen... Wat zat erin... Een regenhoes! Ik dus direct de babydump gebeld en ze gingen het weer zo snel mogelijk regelen.. Dat is inmiddels 8 dagen geleden en heb nog niets gehoord. Dus mijn ervaring met joolz & babydump zijn tot nu toe niet erg positief helaas.. Ik hoop dat jullie het beter treffen!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Rachelll, dat heeft weinig met Joolz te maken, meer met de service van babydump idd ( Die doorgaans trouwens wel goed is! )

Ik heb een heel nieuw onderstel gekregen, onze voorwielen waren nl niet goed, er stond 1 een paar cm van de grond af en nieuwe wielen waren net een ander type dus kregen we een heel nieuw onderstel + wielen.

12. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Wij hebben de Joolz ook gebruiken hem nu voor ons 1e kindje.
    In de kinderwagenbak heeft ze tot ruim 8 maanden in gelegen en ze was zeker niet klein.
    Ze zit nu in de buggyinzet en dat gaat super, lijkt me niet dat ze er binnenkort al uitgroeit hoor!
    Voordeel is dat hij lekker hoog is, dus zet hem zo aan tafel als je op een terrasje zit. Hij is makkelijk in en uit te klappen.
    Nadeel van het hoog zijn is dat ik als mijn dochter al in de maxicosi zit bijna niet meer op het onderstel krijg getild omdat je dan zo hoog moet tillen.
    Er af lukt dan al helemaal niet meer, dus dan moet eerst mn dochter er uit en die leg ik dan op de achterbank van de auto en daarna de maxicosi.
    Daarnaast hebben wij een zilverframe wat ook nogal snel beschadigd, zou dus voor zwart gaan.

Verder is het wel een super kinderwagen hoor!

13. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde :D

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier de joolz day earth edition.
    Heb hem nu 5 weken in gebruik en vind hem erg fijn! Ik ben zelf erg klein en kan niet makkelijk tillen dus hebben deze onder andere gekozen omdat dit de lichtste kinderwagen is. Makkelijk in en uitelkaar te halen en met de wielen eraf zelfs in een kleine auto.
    Hij rijdt erg soepel en licht tov de buggaboo. Kindje waar ik vaak op moet passen heeft deze.

Enige minuut vind ik is de tas/opbergruimte onderin. Deze is erg klein en de bijbehorende boodschappentas past er niet op als je de bak erop hebt.

Verder is het gewoon een mooie wagen natuurlijk :D

15. Linda75

Linda75 Lid

3 dec 2012
    33
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Hoi hoi, dat is een vervellende ervaring! Is je wagen nu alweer gemaakt?
    Hebben jullie er al mee gereden? Waarom heb je voor deze kleur gekozen en niet bijv een donkere wagen? Niet bang voor vlekken? Ik vind de elephant grey ook erg gaaf

16. Linda75

Linda75 Lid

3 dec 2012
    33
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Welke kleur hebben jullie?

17. Linda75

Linda75 Lid

3 dec 2012
    33
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Wij moeten hem nog bestellen! Weten ook nog niet voor welke kleur we gaan, voor donker of toch licht elephant grey?

18. Linda75

Linda75 Lid

3 dec 2012
    33
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Welke kleur hebben jullie en waarom?

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij hebben de joolz day limited edition nu 4 maanden in gebruik. Het bevalt super goed.

In/uitklappen is super simpel. Ook de maxi cosi adapter werkt ideaal. Rijden met de wagen is een genot. Zelfs in het bos gedraagt de wagen zich prima. En wij zijn niet alleen mooi weer wandelaars. Ivm 2 honden gaat onze zoon in de kinderwagen meerdere keren per dag mee naar buiten. Zelfs in de bijna 10 cm sneeuw van eergisteren was het nog prima te doen.

20. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    kan niet wachten tot wij onze joolz in gebruik kunnen nemen. we hebben de jeans uitvoering besteld

Deel Deze Pagina