Aan het rondkijken geweest voor een kinderwagen, maar nog steeds geen keuze kunnen maken. Wat ontzettend veel aanbod is er zeg... Merk wel dat ik telkens terug kom naar de Joolz Day+ en Easywalker Harvey 3. Beide zien er prima uit, klappen goed en redelijk compact in en lopen soepel. Nu hoor ik graag of jullie zowel positieve als negatieve ervaringen hebben met een van beide wagens.
Wij hebben een Joolz Day+. Erg tevreden over. Rijdt erg licht, goed wendbaar en is mooi hoog. Mijn man is wat langer en schopt ook niet tegen het onderstel aan. Ook makkelijk inklapbaar. Enige minpunt is dat de boodschappenmand wat aan de kleine kant is, maar als je niet een hele ladig meeneemt is het prima te doen. Ik ben erg blij met onze keuze en zou hem zo weer aanschaffen.
Ik heb een Joolz day 2 gehad. Vond het icm de maxi cosi en de bijbehorende adapters werkelijk een nachtmerrie. Ging allemaal heel stroef. Vond het onderstel ook vrij zwaar. Om deze redenen heb ik hem ook verkocht. Hij rijd wel lekker soepel! Nu heb ik de Easywalker Harvey 3 gekocht. Daar verder nog geen ervaring mee.
Wij hebben de Harvey 2. Prima wagen, soepel en stevig in gebruik. Boodschappenmandje kan geloof ik maar 5kg hebben. Maar die gebruiken wij alleen voor wat kleine spullen. Verder een top wagen De 3 zal wel vergelijkbaar zijn.
Bedankt voor de reacties alvast. Het is gewoon zo overweldigend hoeveel verschillende wagens er wel niet zijn. Maar misschien wel handig om even bij beide uit te proberen hoe makkelijk je met adapters een autostoeltje erop kan zetten idd. Zal niet dagelijks gebeuren, maar vind wel dat alles gewoon makkelijk en soepel moet gaan.
Wij hebben overigens de autostoel van Cybex (Cloud Z i Size) en kan met adapters op het onderstel van de Joolz. Werkt ook prima en met 1 klik haal je hem eraf en zet je hem erop. Ben het met @Palmpje eens dat het onderstel van de Joolz wel wat zwaarder is. Maar dat vind ik niet zo’n punt. Zo vaak loop ik niet met het onderstel te sjouwen. Vindt die autostoelen een stuk zwaarder.
Met het onderstel hoef ik in principe niet te sjouwen nee, dat is de auto in en uit maar verder niet. Als ik het zo lees zijn het beide prima wagens....
Ik heb ook de Joolz Day+, wij zijn er zeer tevreden over! Stuurt echt heel licht, maar ik vind het onderstel ook wel erg zwaar. De kinderwagen gaat vaak in de auto, en zie daar ook wel de gebruikerssporen van. Dat is zeer jammer, maar verder een erg degelijke wagen!
Hier ook de Joolz Day + onze 2e wagen van de Joolz. We zijn er erg tevreden over, tussendoor een x een duowagen aangeschaft omdat de oudste 2 dicht op elkaar zitten. Maar was blij dat we de Joolz weer terug hadden. De adapters gaan soms wel lastig, vind ik het enige nadeel. Maar goed, daar ben je even mee bezig. Ik vind het belangrijker dat de kinderwagen flexibel is en lekker loopt, wij gebruiken hem echt dagelijks en meerdere keren op een dag!