Ervaringen Joolz Geo Duo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Von86, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Von86

Von86 Lid

8 jul 2012
    80
    0
    6
    Verpleegkundige
    Hallo allemaal,

Vandaag hebben we de Joolz Geo geleverd gekregen.
    we hebben hem gekocht in de duo versie, zodat dochter van 2 toch nog in de wagen kan, als straks de kleine er is, aangezien wij nogal vaak lange afstanden lopen met de hond, en ik veel lopend doe (boodschappen, naar de stad etc)

Maar wat ze niet hadden verteld in de winkel is dat de bovenste stoel en de bovenste wieg, gebruik maken van 1 en hetzelfde frame... dus dat vindt ik echt minder eerlijk gezegd...

Nu moet ie dus steeds omgebouwd worden, wil ik boven de reiswieg of zitje hebben (ligt eraan hoe fit dochterlief is en hoelang ik wil gaan lopen)

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
    Ik dacht dat dat gewoon een losse reiswieg zou zijn, maar dat blijkt dus anders te zijn...

Graag jullie ervaringen hiermee!

2. Nijntjepluis88

Nijntjepluis88 Actief lid

15 apr 2015
    115
    14
    18
    Ik zou de wagen terug brengen en een icandy duo wagen kopen! Die heeft wel losse zitting en wieg!

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zou een los frame erbij kunnen kopen? Mja, niet ideaal idd...

4. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Wij hebben een extra ring gekocht inderdaad! 100 of 110 euro geloof ik. Dan hoef je alleen de zonnekap nog om te zetten.

Wij hadden het al door dat dit zo werkte, maar inde winkel snapte ze ons in eerste instantie niet eens toen we er naar vroegen.
    Beetje raar inderdaad!

5. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik wil ook de joolz geo duo halen, maar ik snap het probleem ook niet? Kunnen jullie mij het nog eens uitleggen?

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb de Joolz Geo Duo met losse reiswieg erbij. (Dus eigenlijk de mono + duo) ik ben zeer tevreden. Fijne wagen!

7. Von86

Von86 Lid

8 jul 2012
    80
    0
    6
    Verpleegkundige
    Emib ik bedoel dat ik de reiswieg en het zitje van 1 en hetzelfde frame moet maken, met ritsen.in de verpakking zat de rieswieg al op het frame, en van het zitje voor boven was er alleen de stof, dus na lang puzzelen kwam ik erachter dat ik dus hetzellfde frame moest gebruiken...
    Dus dat betekent dat je niet snel kan wisselen.

Ik denk dat ik dus maar een apart los frame erbij ga kopen dan, dat maakt het een stuk gemakkelijker!

8. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Als je het goed begeijp, krijg je bij een duo dus twee frames. 1 voor boven en 1 voor onder. En dan krijg je nog 4 stukken stof (2 om zitjes te maken en 2 om een wieg te maken?

Ik denk dat ik eens fatsoenlijk uitleg moet gaan vragen.

Deel Deze Pagina