Ervaringen K2v5 vaag streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Friesland90, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik ben ook erg nieuwsgierig! :D

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Mamavansje, voor jou ook spannend dus..!! Ik heb inderdaad ook normaal gesproken een gewoon witte test van de kruidvat. maar heb wel veel testen gezien en van gehoord dat er toch een vaag streepje stond en negatief bleek te zijn. Dus ik vestig mijn hoop er maar niet te veel op.

Ichthus, jij hebt toch ook vaak een streepje gehad op de k2v5 terwijl hij wel negatief was??

*nog steeds te wachten tot ik moet plassen*

3. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb me voorgenomen om de 2 dagen te testen, vind het toch nog te vroeg. Maar anders was ik naar de wc gerend met me testje, moet namelijk wel plassen:p

Vorige ronde dus helemaal niet mee bezig geweest en ging pas testen toen ik op 1 avond een halve chocolade taart had gegeten. Toen zei mijn moeder JE BENT ZWANGER EN HET WORD EEN MEISJE! Ik schrok omdat ik al over mijn nod was en er helemaal niet mee bezig was geweest, we zijn namelijk al een jaar aan het proberen en begon wel de hoop te verliezen eigenlijk vooral omdat het bij mijn dochter al in ronde 3 raak was. Maar goed de vreugde was van korte duur want 5 dagen na mijn knalroze test van de kruidvat (dat was 1 dag na nod) miskraam:(

4. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    mamavansje, Ohh wat een verhaal zeg.. Dat lijkt me erg moeilijk om zo iets mee te maken. Ik kan het me zo goed voorstellen. Wij nog niet eens een half jaar bezig en dat vind ik al lang..!! En dan ben je zo blij, maar val je al snel weer van het roze wolkje af.
    Ik hoop dat het snel raak bij je mag zijn en dat het dan wel goed mag gaan. Ik zal voor je duimen.

Heb net een test gedaan, nu afwachten.

5. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    THNX het is inderdaad moeilijk om te verwerken maar gek genoeg denk je ook: dus het kan wel! Had me ook voorgenomen het deze maand weer met rust te laten maar dat gaat niet zo makkelijk dus maar 3 pakjes ingeslagen bij de kruidvat (je had het meisje achter de kassa moeten zien kijken hahaha) zou wel leuk zijn als wij ook ons rijtje met positieve tests konden laten zien en dan zijn we dus echt heel vroeg erbij voor NOD!

Nou ben benieuwd naar die test dus kom maar op met de foto...
    Ik duim voor je!

6. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Heb dit ook al 2x gehad met kv2v5...
    2x een heel vaag streepje, 2x niet zwanger...
    Kan ook heel goed zijn dat de innesteling gewoon niet goed gaat...
    Dus probeer te wachten met testen tot NOD, hoe moeilijk dat altijd ook is.
    Succes, hoop wel natuurlijk dat jij wel zwanger bent!

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja FRIESLAND.. zie album.. tis vaker gebeurd.. maar nog vaker was ie gwoon spierwit hoor bij negatief.. ik vind dat je bij een tweede roze (duidelijk zichtbaar) streepje gewoon van positief moet uit gaan.. anders weet je t uberhaupt nooit zeker..

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hey Dames,

Nou ik heb de test.. Het duurde even sorry. moest mijn hond op halen bij de trimmer.
    Ik zie een streepje, maar krijg hem niet goed op de foto.. Dus ben even van alles aan het proberen hahaha

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
  10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Als ik de foto nu zo bekijk, is hij toch wel heel erg onduidelijk.. Hoop dat jullie iets zien??

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zie idd wel "iets" maar heel dun.. klopt dat?
    Ik ga duimen dat hij duidelijker wordt!

12. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hij is wel net zo breed als de controle streep. Maar hij is echt heel slecht op de foto te krijgen. M'n camera is nu leeg, dus de batterij zit al in de oplader..

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik krijg er echt geen beter foto van.. Het wil gewoon niet. Ik zie het streepje door de lens wel, zodra ik de foto maak lijkt hij verdwenen op de foto. Heel apart.
    Misschien kan ik met 2 dagen wel een duidelijkere test laten zien

Is het trouwens niet raar dat als het een positieve test zou zijn, hij zo licht is?? Of kan het ook komen omdat mijn urine misschien niet geconcentreerd genoeg was? Als hij niet negatief is dan natuurlijk..

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik zie wel een streepje! Of hij even breed is kan ik niet niet, maar als jij het zegt zal het zo zijn :D
    En helemaal niet vreemd dat het eerst een lichte test is, als een nieuwe test over 2 dagen maar duidelijker is dan deze...

15. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi!

Ik zie ook iets hoor! Maar ja ik zag bij de vorige ook al iets en toen zag verder niemand iets:p

Kan het zijn dat het aan de zijkanten van de streep uitslaat omdat je gewoon nog niet genoeg hormonen hebt in je lichaam? Je moet toch nog een week tot nod?

16. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Naar mijn idee juist meer vanuit het midden.. Maar misschien dat het op de foto net wat anders lijkt ofzo.
    Nee ik zit nu 3 dagen voor NOD, de 20e. Dus het verbaasd me dat hij zo licht is. Ik had duidelijker verwacht, of negatief. Maar niet dit wéér:(

17. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik zie ook niets.....

18. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo maar dan heb je over 2/3 dagen hopelijk wel meer duidelijkheid hoor! Niet te veel stressen want dat is ook niet goed.

Maar voel je verder al aanwijzingen dat het raak zou kunnen zijn?
    Heb je ovutest gedaan? Hoe is de cyclus ongeveer verlopen zeg maar...

19. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik had mijn eisprong de 14e.. Had maar 2 ovulatie testen nodig om daar achter de komen. De vorige 2 maanden had ik ook de 14e van mijn cyclus mijn eisprong. Gelukkig is het wat regelmatiger geworden de laatste tijd, ben ik wel blij mee.
    We hebben goed geklust, en sowieso de 13e en de 15e van mijn cyclus. De rest heb ik niet echt precies bij gehouden.

Ik voel eigenlijk helemaal niks, normaal al behoorlijk last van mijn rug rond deze tijd, maar juist niet nu. Ook niet misselijk ofzo, Heel soms wel het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, maar niet zo vaak als anders.

Eigenlijk moet ik ook eerlijk toegeven, dat ik elke maand wel weer wat anders voel, er is geen touw aan vast te knopen, en dat doe ik dus ook maar niet:D

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik zie echt niks hoe ik ook kantel, hoop dat hij snel duidelijker wordt:)

Deel Deze Pagina